Sve se više velikih oglašivača pridružuje bojkotu Facebooka, a nakon sastanka s Markom Zuckerbergom organizatori kažu da će se bojkot nastaviti...
Bojkot Facebooka ide dalje jer Zuckerberg i dalje ne reagira...
Više od 900 oglašivača dosad se pridružilo pokretu 'Stop Hate for Profit', kako bi napravili pritisak na Facebook da se naprave konkretni koraci u borbi protiv govora mržnje i širenja dezinformacija na toj društvenoj mreži.
- Predstavnici Facebooka našem su sastanku pristupili kao vježbi iz PR-a, rekla je Jessica Gonzales, predstavnica organizatora bojkota u priopćenju za javnost, javlja Reuters.
- Vođe ovog bojkota i oglašivači svjesni su da 'Stop Hate for Profit' kampanja želi zaštititi živote, sigurnost i slobodu naših zajednica.
Sastanku je prisustvovao i Mark Zuckerberg koji, čini se, po pitanju bojkota zasad ne misli učiniti ništa.
Inače, organizatori bojkota apeliraju na oglašivače da na mjesec dana isključe oglašavanje na toj platformi te tako Facebooku nanesu konkretne financijske gubitke.