Obavijesti

Tech

Komentari 3

Attenborough: Počet će vas voljeti, priča li vaš brend priču

Attenborough: Počet će vas voljeti, priča li vaš brend priču
6

Stephen Atenborough iz Virgin Galactica na Digital Takeoveru pričao je kako puno razmišlja o digitalnoj transformkaciji, ali i kako su te promjene pomalo strašne jer se brzo događaju

Stephen Attenborough iz kompanije Virgin Galactic na Digital Takeoveru imao je puno toga za podijeliti.

Attenborough vodi komercijalne aktivnosti za kompaniju u vlasništvu sir Richarda Bransona, a koje obuhvaćaju brend menadžment, prodaju, marketing, brigu o kupcima, komunikaciju, edukaciju, 'outreach' te sklapanje partnerstava u području privatnih putovanja u svemir. Attenborough je na samom početku predavanja istaknuo kako u posljednje vrijeme puno razmišlja o digitalnoj transformaciji, a koja nam značajno poboljšava kvalitetu života. Dodao je kako su te promjene pomalo strašne jer se brzo događaju.

Ovo su Business Leaders: Oni Hrvatsku vuku prema naprijed
Ovo su Business Leaders: Oni Hrvatsku vuku prema naprijed

'Ako novac nije problem, a prilično ste sigurni da ćete sretno stići kući, koliko vas bi htjelo iskusiti putovanje u svemir.' bilo je prvo pitanje koje je Attenborough postavio publici i zapravo su svi u dvorani podigli ruku kao odgovor na to.

'Koliko vas misli da ćete postati astronauti', bilo je drugo Attenboroughovo pitanje te je i sam priznao kako ga ne čudi da je samo jedna osoba podignula ruku jer su odgovori na ova dva pitanja identični svugdje u svijetu. Dodao je kako je put u svemir nešto što svi želimo, ali gotovo nitko od nas nije uvjeren da će to uspjeti ostvariti. No, stvari se brzo mijenjaju i mi smo u epicentru revolucije.

Svaki posao je dijelom i stvaranje novih iskustva

U nastavku predavanja je o digitalnoj transformaciji govorio kao o nečemu što dolazi iz nas samih, odnosno iz ljudske znatiželje i potrebe da istražujemo. Smatra kako je to što oni rade u Virgin Galacticu, ali i ono što drugi čine u svom poslu, stvaranje novih iskustva koja usrećuju ljude. Sama želja velikog broja ljudi da otputuju u svemir stvara iznimno veliko tržište, rekao je Attenborough te spomenuo kako je to sve veliki izazov za ljude u Virginu.

Svijet je opsjednut algoritmima i treba ulagati u ljudske odnose
Svijet je opsjednut algoritmima i treba ulagati u ljudske odnose

'Svi u svijetu govore o preprekama, a Richard Branson voli pokretati nove tvrtke u područjima koje drugima možda ne djeluju perspektivno', rekao je Attenborough i dodao kako u poslu treba imati i hrabrosti, ali i da je važno da postoji set vrijednosti za kojima se posao, bez obzira na brend, obavlja.

'Mi pokušavamo naše tvrtke zadržati manjim kompanijama. Moramo osigurati da su ljudi na prvim linijama ohrabreni i osnaženi te mijenjaju stvari kada je to potrebno. S druge strane, ljudi vole priče, a živimo u svijetu u kojem je vrlo lako ispričati priču, gotovo cijelom svijetu . Stoga ako vaš brend priča priču, kao Virgin, ljudi će vas početi voljeti. Neki kažu da je Virgin dobar u PR-u. A mi smatramo da je bit svega komunikacija', naglasio je Attenborough.

Govoreći o svemu što rade Virgin Galacticu, rekao je kako je cilj promijeniti svijet na bolje te je zbog toga i odlučio ostati u tvrtki. Naime, Attenborough je 2004. na poziv Richarda Bransona došao u Virgin kao prvi zaposlenik na puno radno vrijeme kako bi uspostavio komercijalne temelje poslovanja i stvorio novo tržište za privatna putovanja u svemir.

Newman: Bez ljudi tehnologija ne može dobiti pravo značenje
Newman: Bez ljudi tehnologija ne može dobiti pravo značenje

On smatra kako u svijetu velikih mogućnosti izbora moramo zadržati vjernost i dati ljudima neku vrijednost te naglašava kako nam pristup svemiru već sad nam puno znači za kvalitetu života na Zemlji, od lakše komunikacije do prognoze. Ispričao je i priču o aeronautičkom inženjeru Bertu Rutanu, a koji je već radio na vlastitom projektu izrade letjelice koja će moći odvesti ljude u svemir i vratiti ih nazad. Rutan je bio uvjeren da može projektirati letjelicu za put u svemir te je kasnije postao zaslužan za dizajn Virginovog svemirskog aviona.

'U tom trenutku nismo znali kako će taj avion izgledati ni kada će biti spreman, ali odlučili smo mu dati šansu', rekao je Attenborough i naglasio kako im je bila najvažnije sigurnost letjelice te komercijalna isplativost. Govoreći o tome napomenuo je da je najvažnije kreirati proizvod koji će se kupcima svidjeti i pružati nezaboravno iskustvo.

Kratak opis putovanja u svemir

Pojasnio je kako bi trebao izgledati samo putovanje u svemir. U Virgin Galacticu su morali dizajnirati dvije letjelice – glavnu i sporednu. Sva mjesta za putnike u letjelice bit će uz prozor. Osposobljavanje za let će trajati tri dana, pod uvjetom da su ljudi zdravi. Polijetanje će se odvijati u zoru, a pilot i kopilot će stalno komunicirati s putnicama. Kad svi kažu da su spremni, od glavne letjelice odvojit će se manja sporedna koja će odvesti putnike u svemir.

Što je Peter Corbett otkrio o spajanju offline i online svijeta
Što je Peter Corbett otkrio o spajanju offline i online svijeta

Nakon toga putnici će doći u bestežinsko stanje i nekoliko predivnih minuta provesti krećući se slobodno po kabini. Attenborough tvrdi da će putnicima pogled na naš planet pružiti iskustvo koje mijenja život. Kaže kako je razgovarao s astronautima koji su bili u svemiru i imali pogled na Zemlju te svi spominju tu drugačiju perspektivu. Nakon toga slijedit će brzo i glatko spuštanje na Zemlju.

Na kraju je Attenborough naglasio kako će osim za putovanja, Virgin Galactic letjelice koristiti i za znanstvene eksperimente i razvoj drugih tehnologija. Smatra da će se na taj način, među ostalim, omogućiti svima na planetu pristup internetu te također to da interkontinentalna putovanja postanu dostupnija i ujedno smanji zagađenje okoliša.

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 3
Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh
DIGITAL TAKEOVER

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh

Predsjednik Uprave Atlantic Grupe jedan je od najuspješnijih biznismena u Europi, a njegov poslovni put do vrha inspirativna je priča o poslovanju u kojem uvijek treba imati rješenje u rukavu za najgore situacije
Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja
ZNAČAJNA UŠTEDA

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja

Ljetna sezonska sniženja su završila, no to ne znači i kraj popustima i niskim cijenama. Ako pomnije pratimo ponude u trgovinama i web shopovima, proizvode po sniženim cijenama možemo kupovati tijekom cijele godine
Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska
Marka iz budućnosti

Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska

Uskoro će se na domaćem tržištu pojaviti prva digitalno-analogna kombinacija poštanske marke, čiji će dio služiti za uobičajeno slanje pošte, a dio za korištenje na blockchainu