Obavijesti

Tech

Komentari 0

Appleu prijeti još jedna optužba za narušavanje tržišne utakmice

Appleu prijeti još jedna optužba za narušavanje tržišne utakmice

Europska komisija optužila je prošle godine Apple da ograničava konkurenciju na tržištu streaminga glazbe restriktivnim odredbama o App Storeu koje programere prisiljavaju da koriste njegov sustav plaćanja

Američki tehnološki div Apple suočit će se u nadolazećim tjednima s još jednom optužbom za narušavanje tržišne utakmice u EU u istrazi koju je potaknuo prigovor servisa za streaming glazbe Spotify, izjavio je u ponedjeljak upućeni izvor.

Europska komisija optužila je prošle godine Apple da ograničava konkurenciju na tržištu streaminga glazbe restriktivnim odredbama o App Storeu koje programere prisiljavaju da koriste njegov sustav plaćanja i ne dopuštaju im da kupce obavijeste o drugim opcijama.

Odredbe su se našle pod povećalom u više zemalja, uključujući SAD i Veliku Britaniju.

Kompaniju sada očekuje još jedna optužba za kršenje ravnopravne tržišne utakmice u istrazi koju je Komisija pokrenula nakon pritužbe švedskog servisa za streaming glazbe Spotify.

Nove pritužbe prilažu se već upućenom službenom prigovoru kada EK prikupi dokaze ili izmijeni neke elemente pritužbe kako bi poboljšao šanse za uspjeh.

Uz istragu o streamingu glazbe, pod povećalom je EU-a i Appleova praksa u prodaji e-knjiga i njegov Apple Pay, napominje Reuters.

Komisija nije željela komentirati informaciju o novim istragama, a Apple ju nije želio odmah komentirati.

Ako utvrdi da je kompanija prekršila europske propise o ravnopravnom tržišnom natjecanju, EK joj može odrezati kaznu u visini 10 posto globalnog prometa, uz nalog da prekine s takvom praksom.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.