
Aplikacija nudi personalizirano praćenje akcija te kreiranje kupovnih lista za četiri hrvatska maloprodajna lanca
Aplikacija nudi personalizirano praćenje akcija te kreiranje kupovnih lista za četiri hrvatska maloprodajna lanca
Ako vam ide na živce da vas svaki tjedan dočeka poštanski sandučić pun promotivnih letaka za dućane, onda se rješenje možda krije u aplikaciji '33%', koja je odsad besplatno dostupna i u Hrvatskoj na Android i iOS mobitelima.
Aplikacija za početak nudi praćenje cijena i akcija u četiri hrvatska maloprodajna lanca. Tvorci aplikacije navode mogućnost kreiranja liste omiljenih proizvoda, kupovne liste, ali i radijus poslovnica s obzirom na mjesto gdje živite.
Pregledavanje maloprodajnih promocija na jednom mjestu postaje praktičnije i ekološki prihvatljivije, a sam naziv '33%' dolazi upravo iz nekih poražavajućih statistika. Tim koji čine Ben Delhey, Anton Petkov i Josip Muller kaže da su bili potaknuti golemim količinama papira koji se troši na izradu letaka, pa ističu 33 kilograma koliko zaprimi njemačko kućanstvo godišnje.
Aplikacija je dostupna na hrvatskom tržištu na hrvatskom jeziku, kao i na engleskom, njemačkom i slovenskom, a zahvaljujući aplikaciji u samo nekoliko klikova kupovnu listu proizvoda možete podijeliti s prijateljima ili članovima obitelji.
Proces traženja proizvoda možete dodatno ubrzati odabirom željene kategorije, primjerice: hrana, piće, cvijeće, uređenje doma, dječji proizvodi, smrznuta hrana, međunarodna kuhinja, začini i brojne druge. Aplikacija pokazuje i koliko je dugo proizvod na sniženju, a na kraju kupovne liste izračunava i konačni iznos kupnje.
U aplikaciju možete unijeti listu svojih omiljenih proizvoda koje najčešće kupujete te potom brzo i jednostavno trenutno provjeriti kad i gdje su ti proizvodi na sniženju te sukladno tome odlučiti gdje ćete obaviti svoju kupovinu.
Prema istraživanjima njemačke tvrtke EZYA provedenima na području Europske unije, 91% kupaca tijekom pandemije postalo je opreznije pri uzimanju letaka, a čak 99% kupaca preferira podatke o promocijama omiljenih proizvoda imati na jednome mjestu.