Adam Rocks nudi rijetku kombinaciju maloga automobila sa SUV obilježjima. Ipak, ona su svedena samo na šminku, Rocks nema posebnih terenskih sposobnosti
Adam Rocks na testu: Opel s ambicijama za nove avanture
Opel je dobro prepoznao da se kupci danas najviše “pale” na automobile koji izgledaju kao terenci. Stoga je Adam Rocks jako dobar potez. Gradski šminker s izgledom crossovera i otvorenim krovom izaziva pažnju gdje god se pojavili.
Testirani Adam Rocks, zbog terenskih dodataka nešto je duži od klasičnog Adama, no još uvijek osjetno manji od modernih gradskih automobila, poput Clija ili Pola. Ta kompaktnost, okretnost i zabava u vožnji zapravo su mu i najbolje osobine. Pogotovo u kombinaciji sa snažnim trocilindričnim motorom koji iz samo jedne litre obujma izvlači čak 115 KS i koji mu omogućuje gotovo sportske vozne osobine. U skladu s time su i vrlo dobar ovjes te precizan upravljač koji se vrlo dobro ponašaju pri agresivnijoj vožnji.
O samoj praktičnosti i prostranosti Rocksa nema smisla previše govoriti, jer ovo je prije svega maleni “šminkerski” automobil i vozilo za grad te za zabavu. Ljeti mu jako dobro dođe i serijski platneni krov koji je moguće otvoriti i Adam Rocks pretvoriti u svojevrsni kabriolet. I ostala oprema je prilično bogata, a unutrašnjost maštovito, veselo dizajnirana te je vrlo ugodna za boravak. Stoga se cijena od 169.550 kuna ne čini pretjeranom, usporedivi “šminkeri” iz takozvanog premium segmenta dosta su skuplji, a među jeftinijim modelima teško je naći auto s toliko karaktera koliko ima Adam Rocks.
TVORNIČKI PODACI
- masa: 1160 kg
- dimenzije: 375x180x149 cm
- obujam: 999 ccm
- snaga: 85 kW/115 KS
- ubrzanje (0-100km/h): 9,9 s
- najveća brzina: 196 km/h
- potrošnja: 5,1 l /100 km
- cijena: 169.550 kn (testni model) 146.300 kn (bez doplata)
Testirani Opel Adam Rocks 1.0 T u opremi ima alunaplatke 18”, automatsku klimu, grijana sjedala i upravljač, parkirne senzore, platneni krovni otvor...