24sata s 1,36 milijuna posjetitelja u ožujku premašuje broj gledatelja najgledanijih kanala na TV targetu (18-49 godina). Na svim portalima 24sata proveli su 315 god.
Novi trendovi: 24sata.hr ima više posjetitelja i od televizije
Prosječni potrošač danas više nije onaj koji pasivno sjedi na kauču i prebacuje programe, nego aktivni korisnik koji se zabavlja i informira preko računala, mobitela i tableta. Upravo on kreira i trendove, prema kojima hrvatske web stranice imaju veći doseg od najpopularnijih televizija.
Prema podacima gemiusAudiencea, u ožujku je hrvatske web stranice posjetilo 2,308.790 jedinstvenih korisnika, od kojih je čak 56% preko svojih računala, mobitela i mobilnih aplikacija posjetilo najpopularniji portal 24sata.hr.
U TV targetu (publici 18-49 godina), portal 24sata.hr u ožujku je samo preko računala posjetilo 809.046 ljudi, dok je najgledaniji TV kanal u toj skupini dosegao 760.899 gledatelja, što je 48.147 osoba manje. Uz to, na 24sata.hr se u istome mjesecu surfalo i preko mobilnih uređaja, čak 696.093 korisnika posjetila su 24sata sa svog mobitela ili tableta.
Naime, zbog dugotrajne gospodarske krize mnoge su se tvrtke suočile s padom marketinških budžeta, što traži da svaka kuna koja se uloži u oglašavanje bude što učinkovitija. Stoga se iz podataka o popularnosti kao rješenje nameće oglašavanje na 24sata.hr. Osim što će dosegnuti veći broj korisnika nego putem bilo kojeg pojedinačnog TV kanala, oglasi na internetu omogućuju kvalitetnije ciljano prikazivanje prema interesima ili lokaciji korisnika, ali i lakše praćenje učinkovitosti te ono nije ograničeno vremenski. Uz to, prednost im je što je korisnik interneta aktivan i svojim akcijama može dodatno povećati učinkovitost oglasa ili kampanje, dok je kod televizijskog oglasa on samo pasivni promatrač.
Tako je 24sata grupa sa svim svojim portalima imala 27,6 milijuna posjeta, a na tim portalima u ožujku je otvoreno i više od 103 milijuna stranica. Preračunamo li to u ukupno vrijeme, to je 315 godina unutar jednog mjeseca ili 10 godina u samo jednom danu.
- Izuzetno smo zadovoljni što je samo naš portal pobijedio televizije, a povrh toga imamo najveći doseg dnevnih novina koji ima minimalna preklapanja s portalom - stoga je ukupni doseg brenda 24sata bez konkurencije najsnažnija multimedijska platforma na hrvatskom tržištu – rekao je Boris Trupčević, direktor 24sata.
Unatoč tome što 24sata.hr nudi puno veći doseg TV targeta, oglašivači i dalje puno više troše na televizijsko oglašavanje. Prema podacima HURA-e, u 2013. godini se tako na oglašavanje preko TV-a potrošilo 6,4 puta više novca nego za online oglašavanje. No iako oglašivači i dalje veći dio raspoloživog budžeta fokusiraju na TV, zadnjih godina možemo primijetiti uzlet online oglašavanja, koji prate mnoga poduzeća.
- Trend rasta domaćih web portala uopće nas ne iznenađuje. Već godinama većinu svog marketinškog budžeta usmjeravamo na internetsko oglašavanje budući da nam omogućava najbolji return on investment kroz odličan doseg i lako praćenje ostvarenih rezultata - kažu u trgovačkoj kući Elipso.