Doseg Styrijinih portala u listopadu iznosi 72,02% korisnika interneta u Hrvatskoj što ju, s čak tri portala u TOP5 čini apsolutnim digitalnim liderom na tržištu
24sata.hr najsnažniji portal, a Gastro.hr raste odličnih 25%!
Styria svojim web stranicama doseže do više od 1,73 milijuna stvarnih korisnika, odnosno 72,02% korisnika interneta u Hrvatskoj te drži lidersku poziciju kao digitalna grupacija. Portali 24sata.hr na prvom mjestu, njuškalo.hr na trećem, vecernji.hr na petom i poslovni.hr na dvanaestom mjestu su u vrhu čitanosti u Hrvatskoj te nastavljaju rasti kroz kvalitetan sadržaj i razvojni napredak.
Uz Gastro.hr, ponosni smo i na ostale specijalizirane portale u iz portfelja 24sata - zdravakrava.hr, budi.in, klokanica.hr koji svakodnevno svojim čitateljima donose najzanimljivije informacije iz svijeta zdravlja, mode i roditeljstva te su vodeći po čitanosti u svojim područjima.
Niti jedan naš uspjeh ne bi bio moguće bez vas, naših vjernih čitatelja i vaše podrške! Hvala svima što nas pratite, a mi ćemo vaše povjerenje nastaviti svakodnevno opravdavati najzanimljivijim sadržajem te ispunjavanjem vaših želja dodatnim ulaganjima u razvojne funkcionalnosti.
Nevjerojatan uspjeh Gastra u prvom mjesecu od lansiranja
Sredinom listopada lansiran je redizajnirani portal Gastro.hr
koji inovacijama u dizajnu, razvojem novih funkcionalnosti te
najukusnijim receptima i člancima donosi nove trendove u hrvatski
internetski prostor. Naporan trud da novi portal bude opremljen velikom
bazom recepta, jedinstvenim funkcionalnostima i člancima koji potiču
neke nove gušte, a čitateljima otkrivaju nove mirise i okuse sigurno se
isplatio što pokazuju i rezultati prikazani u istraživanju
gemiusAudience.
Naime, u listopadu je portal Gastro.hr čitalo čak 144.836 stvarnih posjetitelja, što je gotovo 25% više nego u rujnu.
VIDEO: Pogledajte sve funkcionalnosti novog portala
Pripremamo još iznenađenja
Tim 24sata priprema mnoga iznenađenja koja će već u prvim mjesecima 2015. godine oduševiti čitatelje i partnere. Neka od njih su zasigurno i portal za zabavu te portal za nešto ozbiljniju publiku, a najzanimljivija novost je i redizajn portala 24sata.hr koji osim vizualnih promjena uključuje i neke nikad do sada u Hrvatskoj viđene funkcionalnosti. Naravno, nećemo sada otkrivati dodatne detalje da vam ne pokvarimo iznenađenje.
Istraživanje gemiusAudience
Istraživanje gemiusAudience prati posjećenost hrvatskih web stranica. U istraživanju sudjeluje oko 130 hrvatskih stranica. Istraživanje gemiusAudience postalo je standard u internetskom istraživanju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internetski mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Europe. Podaci ovog, za sada, jedinog istraživanja posjećenosti hrvatskih web stranica su usporedivi i javno dostupni na web adresi: http://www.audience.com.hr/.