Kao prvo, što mještanima znači tvrdnja "vlak se ne može uočiti 50 metara prije prijelaza", ako se zna da se staje i provjerava tek nekoliko metara prije prijelaza? A kao drugo, jedna najobičnija signalizacija košta 1,5 miliona kuna zbog 2 kanala od 2 kilometra? Ma daj me nemojte, pa čime ih kopaju, pozlaćenim žličicama iz kolekcije Zepter?
Kr
Kranjac
04.11.2014.
Odustani
nije rampa jedna letva koju se postavi na prijelaz,za te novce kaj bi se stavile rampe povuć ljude sa burze i nek stoje na prijelazu i reguliraju..odmah se rije
ši nezaposlenost a manje bi koštalo nego ovsako
Prikaži još ↓
u6
user_68632
04.11.2014.
Odustani
Ili mog susjeda (i njemu slične) koji godinama sa ženom uživa blagodati socijale i smije se nama idiotima koji radimo za 4000, pa na kraju imamo manje nego on.
Kr
Kranjac
04.11.2014.
Odustani
e il to...pa nek rade
ro
rosethorn
04.11.2014.
Odustani
Unatrag 2-3 godine , čini mi se, se spominjalo da rampe (polubranici) koštaju 1 mil. kuna.Nešto to jako poskupljuje u odnosu na plaće i mirovine......A,i zanim
ala bi me specifikacija troškova - valjda jedan šaraf košta 100 kn, a sat kopanjastroja 1000 kn...
Prikaži još ↓
fluid
04.11.2014.
Odustani
Znači da dok niste na samom prijelazu praktički ne vidite vlak, prijelaz je na uzbrdici, a sa svih strana je gusto šipražje i šuma.
Kr
Kranjac
04.11.2014.
Odustani
baš se nevidi na slici
bp
big proof
04.11.2014.
Odustani
neznaju jel im je isplativo postavljanje signalizacije na tom prijelazu,ja ne znam u kakvoj mi to državi živimo,pa zar nismo u eu,za pitanje sigurnosti uvijek m
ora biti novaca.nonstop kukaju kako je kriza,treba štediti,a uvijek ima novaca za malverzaciju,sramota
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .