Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

u6
Kao prvo, što mještanima znači tvrdnja "vlak se ne može uočiti 50 metara prije prijelaza", ako se zna da se staje i provjerava tek nekoliko metara prije prijelaza? A kao drugo, jedna najobičnija signalizacija košta 1,5 miliona kuna zbog 2 kanala od 2 kilometra? Ma daj me nemojte, pa čime ih kopaju, pozlaćenim žličicama iz kolekcije Zepter?
Kr
nije rampa jedna letva koju se postavi na prijelaz,za te novce kaj bi se stavile rampe povuć ljude sa burze i nek stoje na prijelazu i reguliraju..odmah se rije Prikaži još ↓
u6
Ili mog susjeda (i njemu slične) koji godinama sa ženom uživa blagodati socijale i smije se nama idiotima koji radimo za 4000, pa na kraju imamo manje nego on.
Kr
e il to...pa nek rade
ro
Unatrag 2-3 godine , čini mi se, se spominjalo da rampe (polubranici) koštaju 1 mil. kuna.Nešto to jako poskupljuje u odnosu na plaće i mirovine......A,i zanim Prikaži još ↓
fluid
Znači da dok niste na samom prijelazu praktički ne vidite vlak, prijelaz je na uzbrdici, a sa svih strana je gusto šipražje i šuma.
Kr
baš se nevidi na slici
bp
neznaju jel im je isplativo postavljanje signalizacije na tom prijelazu,ja ne znam u kakvoj mi to državi živimo,pa zar nismo u eu,za pitanje sigurnosti uvijek m Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .