High street brendovi nerijetko se inspiriraju veličanstvenim kreacijama povijesno važnih modnih kuća, kao što je pariški Boucheron, osnovan davne 1893. godine
Svjetlosna igra kao glavna inspiracija za novu kolekciju luksuznog nakit Boucheron
Novi dizajn nakita luksuzne kuće Boucheron dolazi pod nazivom 'Holographique'.
Iako se kuće poput ove drže tradicionalnih načina oblikovanja nakita, Claire Choisne, kreativna direktorica kuće, otvorena je za nove tehnike kao što je ona laserska.
POGLEDAJTE VIDEO: Nakit od lišća dio je održive modne scene
Pokretanje videa...
Holografski efekti ključni su vizualni element u novoj kolekciji, stoga nakit djeluje kao da je stigao iz budućnosti.
Očit je naglasak na bojama, svaka kreacija ima više od tri nijanse, a kako se svjetlost pomiče, tako i nakit otkriva neko novo lice.
Luksuzna kolekcija poput ove često je inspiracija za brendove koji nude jeftinije modne dodatke, naročito kad se radi o dizajnu modernih stilova.