Slažem se da se radi o starom vozilu niže klase i sigurnosti, ali mislim da to nije glavni uzrok stradanja. Vozač treba biti svjestan vlastitih, kao i mogućnosti vozila kojim upravlja. To se stječe iskustvom.
Don Promillo
30.5.2019.
Odustani
U novom ili 2-3 godine starom vozilu koje je prošlo NCAP crash test posljedice udara u stup sigurno nebi bile fatalne kao u ovom punoljetnom tetrapaku, a upitno
je da li bi zahvaljujući ESP-u do zanošenja i izlijetanja vozila uopće i došlo. Jadna smo nacija kad si čak ni fakultetski obrazovani zaposleni ljudi ne mogu priuštiti noviji i sigurniji automobil.
Prikaži još ↓
ba
badger2
31.5.2019.
Odustani
Don popi jednu praljku
B1
Bogs_1
31.5.2019.
Odustani
Kojih mogućnosti.. kako ona može znati da se udarom u stup ova kanta raspada kao kockica leda.. Uostalom, meni moja 2 automobila priušte na malim brzinama neug
odna iznenađenja, kod kliskog kolnika u zavojima, a ne na ovoj kanti. Mercedesu pobjegne zadnji kraj ali ga elektronika ispravlja, mini zna samo produžiti o svom poslu na par sek. Također, minija udariš i obrišeš, c klasu krupa uništi do mjere da ga vozimo na servis. Pa se ti misli. I c klasa je par god stara, a mogu zamisliti kako je voziti ove stare karampane po pljusku. K tome ako imaš odron od guma, i radiš na zamjeni u nepoznatom kraju, gdje ne poznaješ cestu, ovo je epilog. Mogla je voziti savršeno sporo, ali s ovakvim automobilom to uopće nije bitno.
Prikaži još ↓
mi
mican
31.5.2019.
Odustani
Meni niti stari niti novi auto ne priređuju nikakva iznenađenja. Iskustveno znam kako mi se auti ponašaju u pojedinim uvjetima, imam uvijek dobre gume, a brzinu
i način vožnje prilagodim uvjetima na cesti. I slažem se da se i ta navika i ta vješina stječu iskustvom.
Prikaži još ↓
Jo
Jozokoza2022
31.5.2019.
Odustani
Svi navalili na auto a nitko gume ne spominje... Najvazniji faktor za sigurnu voznju
ab
abava
31.5.2019.
Odustani
Ja sam rekao apsolutno sve. Druga je stvar što neki, koji možda i nisu vozači, ne razumiju. Ja ne govorim o mogućnostima auta u smislu da ubrza od nule do stotk
e u tri sekunde. Govorim upravo o tome da je to auto najniže klase i da ga tako treba i voziti. Svaki vozač zna ili bi barem trebao znati, kakve su mu gume, kočnice, amortizeri i ostali sklopovi bitni za sigurnu vožnju. Ako sve nije u optimalnom stanju, smanji brzinu i maksimalno se koncentriraj na vožnju. Mobitel zaboravi. Mican zna što sam htio reći.
Prikaži još ↓
B1
Bogs_1
01.6.2019.
Odustani
Iskustveno znaš kako ti se automobil ponaša, a to iskustvo si stekao na cesti u različitim situacijama. Da je preživjela, i ona bi to nazvala iskustvom.
mi
mican
01.6.2019.
Odustani
Iskustveno osjetim do koje granice mogu ići i nikada nisam otišao iskustveno tako daleko da bih sletio s ceste. Tu granicu moraš predvidjeti. A moraš imati i zn
anje ili urođeni osjećaj za fiziku, moraš imati urođenu ili naućenu odgovornost prema sebi i drugima, moraš imati urođenu dozu opreza. Smiješno?
Prikaži još ↓
B1
Bogs_1
02.6.2019.
Odustani
Nikad ne reci nikad. I naučeno se piše s tvrdim č. Novo iskustvo.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .