Religiozni autoriteti, bilo kršćanski, islamski ili židovski, ne mogu biti iznad civilnih zakona. Promocija homofobije, rasizma ili seksizma u društvu treba se sankcionirati.
Najljepši.Izrod
13.8.2016.
Odustani
Potpisujem.
samoborac123
13.8.2016.
Odustani
Kada se pocne uzimat sloboda govora to je kraj demokracije. Kome ce se dat pravo da odlucuje sto je govor mrznje? U Australiji vise ne mozes kritizirat Islam, s
vaka kritika se svrstava u govor mrznje prema muslimanima. Jedino sto treba zakonski kaznjavat je poziv na nasilje, te iako se ne slazemo s necijim misljenjem treba postivat njegovo pravo da ga kaze, ma koliko god glupo bilo. Nisam homofob, rasist, seksist, ali podrzavam njihovo pravo da takve stvari govore.Cim zabranis njihove ideje oni postaju zrtve, daje se njihovim idejama legitimitet. Treba djecu odgojit da nebudu te tri stvari.
Prikaži još ↓
Kim YUng-troll
13.8.2016.
Odustani
"ne mogu biti iznad civilnih zakona" Čak ako su i rasni?!
samoborac123
13.8.2016.
Odustani
Takoder je malo ironicno da u najslobodnijem razdoblju citave civilizacije ljudi traze manje sloboda, bore se protiv slobode za koje je su u revolucijama živote
dali mnogi ljudi. Tko kaze da tvoje ideje jednog dana nece oznacit kao opasne? U SAD-u regresivni liberali guraju ideju da je rasist svatko ko glasa za trumpa, oni bi najradje sve za Trumpa pozarobili.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
13.8.2016.
Odustani
MMMM - Ne razumijem te.
Najljepši.Izrod
13.8.2016.
Odustani
Nemam ja ništa protiv da on tu piše svoje članke, sloboda govora mora biti prisutna u demokraciji - to je definitivno istina! Zato ću i ja iskoristit svoje prav
o da ga popljujem.Al mislim da je ovaj komentar više veze imao s time kako se naša crkva često voli miješat u politiku. I tu je definitivno u pravu. Ljudi takvih stavova nama ne smiju krojiti zakone ili raditi na karikularnim reformama. Postoji pojam 'separation of church and state' i po meni to kod nas nije zadovoljeno.
Prikaži još ↓
Kim YUng-troll
13.8.2016.
Odustani
LGBTQIAPKAHU, što ti ja mogu...
Dk
Deaktivirani korisnik
13.8.2016.
Odustani
samoborac - Sloboda govora je osjetljiva stvar u bilo kojem političkom sustavu jer cilj svakog sustava u konačnici je opstati. U civilnoj demokraciji jedna od i
deja jest da se populistička retorika s ciljem izazivanja sukoba i podjela u društvu ili širenja mržnje svede na minimum. Ako u zakonu se nešto tolerira, npr. istospolni odnosi, ne mogu ljudi stigmatizirati osobe koje ih prakticiraju ili pozivati na mržnju prema istima. Ako netko zastupa kriminalizaciju istospolnih osoba u demokraciji mora ići naprijed s argumentima, a ne nekakvom populističkom retorikom.
Prikaži još ↓
dr.
13.8.2016.
Odustani
Lgbtpakas ne slazem se.....
samoborac123
13.8.2016.
Odustani
Opet tko bi trebao imat tu moc da odredi sto je populizam, sto je govor mrznje. Ti? Ja? Netko treci? Regresivni liberal ce rec da ja sirim rasizam i govor mrznj
e kad kazem da crnci cine 50% nasilnog kriminala u SAD-u i da se crnci medjusobno ubijaju vise nego bili koja druga rasna skupina u SAD-u. Neki bi rekli da sam islamofob kada kazem da je vise od 50% muslimana radikalno za europske standarde. Neki ce rec da sam transfob ako mislim da je transeksualnost nista drugo nego mentalni poremecaj za koji je trenutno najbolji tretman promjena spola. Netko ce rec da sam homofob jer mislim da vlasnik privatno biznisa (pekare, slasticarne) ima pravo uskratit uslugu bilo kome, bez da da objasnjenje, pa tako i gay vjencanju, ali naravno snosit ce poslovne posljedice jer odbija gayeve i ljude za gay prava (poput mene). Zalosno je sto ljudi zele kaznjavat misli i stavove, ma koliko god glupi bili.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .