Obavijesti

Lifestyle

Komentari 0

Sve su popularniji: Virtualni Influenceri ne probijaju rokove, dobri su i lakše ih je kontrolirati

Sve su popularniji: Virtualni Influenceri ne probijaju rokove, dobri su i lakše ih je kontrolirati
1

Virtualne Influencere već su za svoje online vizualne potrebe koristili brendovi poput Balmaina i Louis Vuitton, a sve češće ih angažiraju i kompanije iz drugih sfera, upravo radi lakše manipulacije

Analiza kompanije HypeAuditor "Top Instagram Virtual Influencers in 2019" otkriva trend virtualnih ikona mode i lifestyle. Tvrde da je angažman pratitelja tri puta veći na virtualne Influencere, u odnosu na one stvarne.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bermuda (@bermudaisbae) on

Među najpoznatijim imenima ove scene su Lilmiquela (1.7 milijun pratitelja), Noonoouri (331,000 pratitelja), Imma.gram (159,000 pratitelja), Shudu.gram (192,000 pratitelja) i Bermudaisbae (180,000 pratitelja).

POGLEDAJTE VIDEO: Inovativan nakit inspiriran Hendrix mostom potpisuje umjetnik Adriano Nokaj

Pokretanje videa...

Adriano Nokaj, dizajner nakita 01:30
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Miquela (@lilmiquela) on

Iako su mnogi skeptični, činjenica da je virtualan lik vrlo prilagodljiv, sviđa se mnogim brendovima i direktorima marketinga.

Amazon virtualni stilist: Za 30-ak kuna mjesečno korisnik dobije prijedlog garderobe
Amazon virtualni stilist: Za 30-ak kuna mjesečno korisnik dobije prijedlog garderobe

- Na ovaj način odstranjujete mnoge PR rizike, tako da Influencer ne može napraviti nešto što bi moglo utjecati na smanjivanje baze vaših pratitelja i fanova. Naime, on može napraviti sve što brend želi, no usput ne može probiti rokove i zasigurno neće svojim pomno kontroliranim imidžem loše utjecati na ime brenda koje ga je angažiralo. Sve je u potpunosti osmišljeno, o tome se brine tim programera i autora koji kreiraju lika - komentirao je Andrew Dunst iz softverske kompanije Sage Group za Forbes.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by noonoouri (@noonoouri) on

Jedna od bojazni brendova, kad se radi o stvarnim Influencerima, je upravo njihov imidž koji mogu narušiti ponašanjem, stoga se virtualni likovi postavljaju kao ideal.

Balmain: Ramena u špic, neon nijanse i publika na ekranima
Balmain: Ramena u špic, neon nijanse i publika na ekranima
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shudu (@shudu.gram) on

Ipak, mnogima je teško poistovjetiti se s licima koja zapravo nisu stvarna. No, i sama je realnost na internetu - relativna.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Top trikovi kako da vam božićna zvijezda traje do idućeg Božića
EVO NA ŠTO OBRATITI PAŽNJU

Top trikovi kako da vam božićna zvijezda traje do idućeg Božića

Važno je da kupite Božićnu zvijezdu koja nije bila izložena propuhu ili neadekvatnim uvjetima, jer će u protivnom po dolasku kući početi gubiti lišće, savjetuje osječki cvjećar Slaven Pavlović