Škoda kodiaq ljepša i elegantnija ali za neke je samo škoda
re
realnost1110
02.12.2016.
Odustani
Ali skupa je i ne znam bas kakvi su materijali unutra, vjerojatno ona jeftina plastika koja unistava izgled cijelog interijera, a i branici su plasticni sto je
za mene jos jedan veliki minus, ali sveukupno izgleda stvarno dobro
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
02.12.2016.
Odustani
Uspoređivati škodu i toyotu je u najmanju ruku apsurdno
sk
skodasuperb
02.12.2016.
Odustani
U pravu si,ipak škoda ima neku povijest iza sebe.
Ma
MateoHorvatinski
03.12.2016.
Odustani
@Zmaajo... Zašto se ne mogu uspoređivati ?Po čemu je to Škoda bolja od Toyote il Toyota bolja od Škode?
Hmm...
Škoda kod proizvodnih procesa koristi Volkswageno
vu tehnologiju, znači da je završna obrada zasigurno bolja od Toyote, kao i kvaliteta materijala i preciznost spojeva limarije.Kod Škode je bolja sigurnost, praktičnost.I u tehnološkome smislu Škoda je u prednosti, zbog raznih novotarija koje stavlja u svoje automobile.
Toyota je u drugu ruku pouzdanija, nema svih tih điđa-miđa od tehnologije, u krajnju ruku dostupnija svakome i barem u osnovnoj opremi imaš sva 4 el podizača prozora.
Nadalje tu je bitna i garancija, koja je kod Toyote Vrh!
Toyota jednostavno više nudi za isti novac ;)
Prikaži još ↓
Ma
MateoHorvatinski
03.12.2016.
Odustani
Kina je savršne primjer za to!
Iako Toyota proda duplo više vozila, Škodin rast je neizbježan iz godine u godinu.Škoda kao relativno novi brand na Kineskom rast
e strahovitom brzinom.
U kini kupci traže kvalitetu (kvalitetu materijala, završne obrade, vole da je automobil na mjestu i nakon nekoliko godina svakodnevne eksploatacije, vole i da sa u automobili napunjeni svakakvim tehnološkim novotarijama novog doba).Njima nije bitna pouzdanost, niti garancija.Ove godine Toyota je u Listopadu prodala 80.116 komada vozila, dok je
Volkswagen prodao 292.654 komada vozila.(u Kini)
Što samo potvrđuje ove gore navedene činjenice....
U Americi je sasvim obrnuta situacija.Amerikanci traže jednostavnost, pouzdanost, jednom riječju nekvarljivost.Bitno im je dostupnost dijelova, bez čekanja u redu, prilikom servisa mnogi Japanski proizvođači daju zamjensko vozilo.Nije im bitna Volkswagenova preciznost spojeva, niti da je armatura mekana,ni kvaliteta materijala.
Amerikanci maksimalno iskoriste svoj novac!
Tako da su i tu rezultati prodaje sasvim drugačiji.
Volkswagen prodao 24,808 komada vozila, dok je Toyota prodala 85,515 komada vozila u 11. mjesecu ove godine. (u Americi)
Prikaži još ↓
24 SATA NON-STOP
06.12.2016.
Odustani
realnost... bas je kontra.. prvi dojmovi su odlicni od novinara, toyota je podigla ljestvicu kvalitete te plastike i materijala skoro na razinu lexusa!
Ma
MateoHorvatinski
07.12.2016.
Odustani
@24 SATA NON-STOP
Joj...
Ako je tako svakome od Vas "komentatora" kupujem dotično vozilo, makar na kredit !
Ma
MateoHorvatinski
07.12.2016.
Odustani
btw... tek sada vidim kako neke istina boli, ko mamine maze su... stvarno pussy
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .