Broj aktivacija novih uređaja pokazuje da je svaki drugi bio iPhone ili iPad, a na Božić u SAD-u je instalirano 2,5 puta više aplikacija nego običnih dana u prosincu
Svaki drugi uređaj aktiviran za blagdane bio je iPhone ili iPad
Blagdansko je vrijeme uvijek dobro za odmjeravanje snaga proizvođača mobitela. Kako se radi o najpoželjnijim gadgetima, našli su se pod mnogim borovima te je najvećim kompanijama lako vidjeti gdje stoje. A podaci pokazuju da je Apple bio božićni hit.
Analitičari iz tvrtke Flurry kažu da su Appleovi iPhone i iPad zaslužni za 51 posto aktivacija svih novih uređaja, a kao i ranije Božić je bio dan s najviše aktivacija uređaja i skidanja aplikacija. Tako je ove godine na Božić u SAD-u bilo 2,5 puta više instalacija nego ostalih dana u prosincu.
Flurry ne navodi izričito kako mjere aktivacije uređaja, no kako se radi o kompaniji koja prati korištenje aplikacija, najvjerojatnije prate nove uređaje koji su se registrirali na trgovinama za skidanje aplikacija. Samsung je po toj njihovoj računici bio na drugom mjestu sa 17,7 posto, Microsoft je treći s 5,8 posto, a po 1,6 i 1,4 posto zauzeli su Sony i LG.
Zanimljivo je i kako je ove godine puno veći rast aktivacije phableta, odnosno uređaja na granici tableta i telefona. Za razliku od prošle i pretprošle godine kad su oni zauzimali tek 3 ili 4 posto, ove godine je aktivirano čak 13 posto velikih telefona, među kojima vjerojatno velik postotak zauzima iPhone 6 Plus.