U konzumu sam već jedno 10 puta naletio na snižene cijene a na blagajni mi naplatila po starj cijeni. Kad kažem da su mi naplatili po višoj cijeni, SVAKI PUT njihov odgovor je "ajoj ispričavamo se, kolegica je zaboravila vratiti stare cijene jer proizvod više nije na akciji". Ako prođe-prođe, ako ne-ne.
Pancho
13.9.2015.
Odustani
Jučer moj klinac nešto kupovao i nije mu vratila 5 kuna ...mali stoji i čeka a ona se pravi grbava! A ja lijepo telefon u ruke,malog ponovno u Konzum i pazi obj
ašnjenja: možda si izgubio putem! Vratila je tih 5 kuna...ma mrššš !
Prikaži još ↓
ga
gal
13.9.2015.
Odustani
E na ovakvu situaciju u konzumu sam ja bila spremna i gle, naletili su. Naime, čuvala sam njihov račun od neke kupovine i jednom sam došla kupiti vino. Na polic
i je pisalo da je sniženje sa 70 na 50 kn, dok sam došla na blagajnu rekli su da košta 70 kn, a ja sam lijepo izvadila neki stari račun na kojem na poleđini piše da ukoliko cijena nije ista na blagajni i polici da imamo pravo na 50 % popusta za taj proizvod, i tako sam dobila na kraju vino za 35 kn :)
Al isto me tako htjela namuljati, da mora ic poseban račun radit, pa kao nek uzmem za 50 kn, e pa nisam htjela, rekla sam joj da ću čekati i pola sata ako treba samo zato jer su tako bezobrazni.
Prikaži još ↓
Th
Theon
13.9.2015.
Odustani
bravo grozna tako treba
Za
ZakiZadravec
13.9.2015.
Odustani
Trgovac je dužan prodati proizvod prema cijeni prikazanoj na polici.
Ako bi kupac dobio još nižu cijenu kao u slučaju Grozne s kuponom na poleđini računa, trgo
vac je dužan dodatno sniziti cijenu.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .