Što ostane od putnika kada nešto zakaže pri tolikim brzinama?
shameless4
31.8.2017.
Odustani
Sjećanje..
Ka
Karamazov
31.8.2017.
Odustani
po tome bi trebalo onda svako prijevozno sredstvo zabranit
Rafo
31.8.2017.
Odustani
Pa ne baš. Kod drugih vozila (cestovnih, vodenih, zračnih...) ipak postoji čovjek koji upravlja i koji može reagirati i spriječiti nesreću ili bar ublažiti posl
jedice, a i brzine su manje. Kod ovakvih brzina najmanje odstupanje, ili mehanička greška ili smetnja dovodi do katastrofe.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
31.8.2017.
Odustani
Pa osobno kao laik i ne mogu baš zamisliti što bi točno moglo poći po zlu što se tiče same fizike vožnje. To je u uskoj cijevi, nije vlak da sleti sa tračnica i
li autobus da se prevrne. Ako se ti možeš čega sjetiti, reci. Meni zasad ovaj koncept djeluje sigurnije nego bilo koji drugi način prijevoza, bez obzira na brzinu.
Prikaži još ↓
realista 7
31.8.2017.
Odustani
U slucaju nezgode nema nikakvih bolova , smrt se desi iste desetinke
ne
nervozna
31.8.2017.
Odustani
Flekica
Ka
Karamazov
31.8.2017.
Odustani
covjek je i razlog tih nesreca, dok s druge strane kompjuter ne grijesi
pješak
31.8.2017.
Odustani
Ako nešto zakaže, bar ne mora Hitna ići....
Rafo
31.8.2017.
Odustani
Računalo radi ono što mu je programirano, a programe pišu ljudi. Ljudi mogu pogriješiti i ne mogu predvidjeti sve situacije. Znači, računalo ne mora uvijek reag
irati na potreban način, ako nije dobro programirano. Ako čovjek upravlja, uvijek (ili gotovo uvijek) ima mogućnost reagiranja na izuzetnu i nepredviđenu situaciju, što računalo ne može. Osim toga, ja sam više mislio na nekakve mehaničke i tehničke greške, odstupanja, kvarove i slično. A i elektronika se može pokvariti na način koji nije predviđen i uprogramiran.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .