ma nisu ih evakuirali nego samo zamolili da izađu...evakuacija znači da su otvoreni izlazi za nuždu.. a od buhe rade slona.. dotakli se krilima, uobičajena stvar, samo svi su u panici pa pretjeruju..
malaićka
01.4.2015.
Odustani
bas rade od buhe slona..
Thunderica
01.4.2015.
Odustani
Ja mislim da nije pretjerivanje.Kontrolori leta su tu zakazali.Što da su avioni isli brže?da su bili u brzini pred polijetanje?
Cp
CptNemo
01.4.2015.
Odustani
kontrola u tornju samo radi redoslijed, niš drugo.. jedna bio brži , jedan se sporije okrenuo, i to je to..baš ništa..
Cp
CptNemo
01.4.2015.
Odustani
ne mogu se sastavit na pisti, budi bez brige za to..jedan se stane na početak drugi čeka iza njega..imaš oči ono, prije nego što opališ po gasu..dok nije čisto
, ne mrdaš.
Prikaži još ↓
Cp
CptNemo
01.4.2015.
Odustani
sve i da treba nekakvo hitno slijetanje, onaj dio piste na kojem stojiš je reserved. Ovaj će te preletjet..i sletit 100 metara dalje.i onda čekaš dok se on makn
e.. i tako...
Prikaži još ↓
Thunderica
01.4.2015.
Odustani
Na tlu se nalaze navigacijski radioodašiljači (radiofarovi) koji šalju signale za navođenje zrakoplova. Pilot u zrakoplovu ima instrumente koji primaju te signa
le i pokazuju mu gdje se točno nalazi. Budući da se radiofarovi nalaze na točno određenim točkama, zrakoplovi lete od jedne do druge točke sve dok ne stignu na odredište. Ustvari, ti navigacijski uređaji svojim signalima obilježavaju rubove zračnih koridora, odnosno puteva kojima zrakoplovi trebaju letjeti.
Kontrolori leta prate kretanje zrakoplova tim koridorima. Prije polijetanja pilot je dužan predati plan leta koji pokazuje kojom rutom namjerava letjeti. Kontrolor dobiva primjerak takozvane strip kartice, ili stripa — formulara u koji se bilježe svi podaci neophodni za praćenje i koordiniranje leta. Salvador Rafael, šef jedne službe za kontrolu zračnog prometa, objašnjava zašto je to korisno: “Na svakom koridoru postoje točke u kojima se on križa s drugim koridorom. Kad pilot prijeđe preko takve točke, treba o tome obavijestiti kontrolora leta, koji zatim upiše taj podatak u njegov strip.” To kontroloru omogućava da u glavi ima sliku rute kojom se zrakoplov kreće.
Da bi dobio te podatke, kontrolor leta služi se radiovezom. Putem nje on dobiva podatke o tome gdje se zrakoplov nalazi, a pilot dobiva upute koje mu pomažu da ostane na sigurnoj udaljenosti od drugih zrakoplova. I kontrolori i piloti obično imaju nekoliko radiouređaja s više različitih frekvencija. Ako ne mogu uspostaviti vezu putem jednog uređaja ili na jednoj frekvenciji, mogu koristiti ostale.
Prikaži još ↓
Thunderica
01.4.2015.
Odustani
Bilo je situacija gdje su se desile velike zrakoplovne nesreće na tlu upravo zbog loše procjene.
Cp
CptNemo
01.4.2015.
Odustani
Hawaii, zato jer je jedan išao u slijetanje dok je drugi rulao po pisti..Ali to je stvarno bila glupost pilota..
Cp
CptNemo
01.4.2015.
Odustani
I thunderica , pravi pilot ima u glavi svoju točnu poziciju i zna napamet gdje je. Netrebaju mu senzori u pisti..niti ILS - btw to je instrument landing system,
za navođenje po lošem vremenu , on je na početku piste..I ovoga, ne, imaš crte na pisti...tak da znaš točno na kojem si dijelu i kad si prošao point.of.no-return..Nakon te crte nema kočenja..moraš gore.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .