Ne zavaravajte se da ćete se izvući na sličnu foru, jer su fotke odlične kvalitete. Može ipak upaliti ako ste na glavi imali 'fantomku' ili kao ovaj časni sudac nemate obraza pa kamera nije imala što ni snimiti. Turudić, naravno, laže kao pas.
ba
bajo190
11.9.2019.
Odustani
jel razumiješ da kamera slika i u odlasku, i u tom slučaju se stvarno ne vidi tko je vozio.. ne samo kad ideš licem prema njoj
Anarhosindikalist
11.9.2019.
Odustani
Razumijem. U tom slučaju, prema uobičajenoj praksi, kaznu plaća vlasnik ili mora navesti, tko je bio za volanom. Ta praksa ima izuzetke u slučaju da je vlasnik
sudac Turudić ili neki drugi pripadnik krim miljea.
Prikaži još ↓
ba
bajo190
11.9.2019.
Odustani
u pravu si.. biraš što ti je povoljnije u tom slučaju.. navesti tko je vozio pa dobiti kaznu za prometni prekršaj ili ignorirati njihov poziv da se očituješ pa
dobiti kaznu za neodavanje podataka koja je 2000 kuna
Prikaži još ↓
pe
petnaestica
11.9.2019.
Odustani
U našoj prčiji sudac se izruguje zakonima koje treba poštivati i još se javno hvali-IMAMO RVACKU!
Dk
Deaktivirani korisnik
12.9.2019.
Odustani
Kaznu za bilo koji prekrsaj ne moze placati automatski vlasnik vozila jer ako si vlasnik necega ne znaci da si nesto i napravio i po nikakvom zakonu ti ne mogu
naplatiti kaznu. Podatke tko je potencijalni vozac je turudic dostavio...to sto policija ne odradjuje svoj posao nije njegov problem. Istu stvar vec radi godinama...dostavim podatke vise osoba, dobijem kaznu za ne davanje podataka, na kaznu se zalim jer sam podatke dao u roku i automatski mi sud uvazava zalbu i daje pravomocnu presudu da nisam kriv. Policija je kriva sto nije utvrdila od navedenih osoba tko je vozio
Prikaži još ↓
ursuss
12.9.2019.
Odustani
Vegas-3....da nije Turudić ili neki domoljubni uglednik u pitanju..složio bih se sa Vama, ovako, znamo o čemu se radi....Zakon kaže da vlasnik vozila ( onaj ko
ji ga je iznajmio ima taj status)DUŽAN dati podatke o vozaču...on je naveo 4..5..ok.. neka ih kazni sve -kad se ne mogu dogovoriti ( kao da ne znaju tko je tada prolazio Viroviticom..)Zašto bi policija trošila vrijeme,sredstva i resurse za njegovo ili bilo čije izvrdavanje.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
12.9.2019.
Odustani
Ljudi moji jer vi citate sa razumijevanjem? Ja nisam niti pripadnik krim miljea niti u HDZ-u, niti pripadnik zlatne mladezi niti bilo sto nego sam isto kao vjer
ovatno i vi, obican gradjanin. Sve sto je Turudic napravio ja radim vec godinama i prolazi bez problema. Sa svojom privatnom imovinom mogu raditi sto me volja i davati kome hocu, pa tako i auto i NE moram znati tko je u kojem trenutku vozio. On je podatke dao i za to je oslobodjen i ne vidim tu problem. To isto napravim i ja, a mozete i vi
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
12.9.2019.
Odustani
Anarho....kaznu ne moze platiti vlasnik vozila samo zato sto je vlasnik, a on je podatke dao i za to je oslobodjen. Policija nije posao odradila do kraja i tu j
e problem.
Prikaži još ↓
Anarhosindikalist
12.9.2019.
Odustani
@Vegas, ti griješiš u temeljnim pretpostavkama, a to je da misliš kako je sudska praksa ujednačena i uvijek sukladna zakonu. E, nije. Znam i ja poneki trik, nek
ad upali, a nekada ne. Na primjer, stari trik je, kada dobiješ kaznu, ne platiš na licu mjesta, nego koristiš 'pravni lijek' i napišeš žalbu zadnji dan roka za podnošenje žalbe. U žalbi samo napišeš da se žališ na utvrđeno činjenično stanje pa te nakon toga pozovu ili ne pozovu (prekršajni sudovi su pretrpani)... i tako ideš na foru iscrpljivanja dok te ne zaborave. Zadnji puta sam imao iskustvo, jer sam prošao kroz crveno svjetlo. Nije baš tako strašno kao što izgleda, jer se radilo o onoj privremenoj signalizaciji zbog radova na jednoj dionici lokalne ceste u Mrkoplju. Jedna traka je bila ok, druga pod šljunkom. Nedjelja, nije bilo žive duše, ni radnika, preglednost besprijekorna (sve ravno)... obično tada ostave semafor na neutralnom žutom. Čak se i policajac na licu mjesta složio da nisam doveo u opasnost nikoga niti sam ugrozio sigurnost prometa. Napisao mi je minimalnu tada zapriječenu 2 000 kn. Da ne dužim, napisao sam žalbu i detaljno obrazložio te su mi smanjili na 1000 kn. Nisam platio u roku i skinuli su mi ovrhom s računa taj iznos. U ovom slučaju kada si fotografiran, naravno možeš se inatiti i natezati, uzeti odvjetnika, ali ishod je neizvjestan, ovisno o sucu. Ne isplati se.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
12.9.2019.
Odustani
Anarho....ovo sto pricamo za turudica ja radim vec godinama i nemas nikakve brige niti tko ti sudi niti tko si ili sto si ti ili bilo tko. Druga stvar je kad te
bas policajac zaustavi i utvrdi tko je vozio auto. Meni se itekako isplatilo sve to sto sam do sad radio i tako cu i dalje dok mi zakon to dopusta
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .