DIO 1 -Ovo je klasični primjer suđenja sa svrhom PRIKRIVANJA istine i krivaca, a ne otkrivanja. Kao prvo RIP i vječna slava vatrogascima!! Pogledajmo sad činjenice dostupne iz medija,, i na osnovu sljeda događaja iz njih, pokušajmo zaključit što se stvarno dogodilo. Helikopter MI8 MTV1, evidencijskog broja H-202 nakon što je u 1. naletu ostavio vatrogasce blizu požarišta, te ih premjestio drugdje, otišao po krušku s vodom,, usljed akcije gašenja odlazi u Divulje i za vuru ili vuru i pol vraća se natrag na požarište. Razlog, pilot usred akcije otkrio da mu fali kerozina. Po maloj udaljenosti jedni od drugih, kak su stradali vatrogasci nađeni (osim jednoga udaljenoga 200m)), i svjedočenju Frane Lučića, vidi se da se tragedija dogodila u 10tak sekundi. Službena je verzija da je došlo do "eruptivnog pozara" zbog spećificnih uvjeta. Kojih, nije navedeno, jer ih nema. Duboki klanac sa mnogo raslinja.Dobro da nije račeno da je iz mora izašal zmaj i spalio vatrogasce. Vrnimo se na Helikopter, koji je ostal bez kerozina u toku akcije. Helikopter MI8 MTV1, ima dolete; s 4 000 kg tereta 465 km, s jednim dopunskim spremnikom 725 km, s 2 dopunska spremnika 950 km. Zračna udaljenost Divulje - Šibenik - Kornati je oko 100 km. Slovima STO kilometara. NEMOGUĆE je da je pilot u akciju gašenja na drugo područje odletio sa polupraznim ili praznim spremnikom. Ostaje samo mogučnost da je kerozin izgubil u toku akcije. I dolazimo do jedinoga mogućeg zaključka......nastavak sljedi dolje.......
Darjan.K.
25.4.2018.
Odustani
nastavak..... - Kerozin je curio iz helikoptera tijekom akcije. Odnosno, sve vrijeme dok je bio na Kornatima, prije otkriča da mu fali gorivo, ŠPRICAO JE TEREN
KEROZINOM,,,, i vatrogasce na njemu. Zatim, shvativši da nešto ne štima, odletio je u Divulje ne samo po gorivo, nego i POPRAVITI KVAR - odnosno curenje goriva. U međuvremenu na požarištu, vatra je došla na dio pošprican benzinom, i dalje se, gonjeno vjetrom m sve desilo u najviše 15 sekundi, kako kaže Frane Lučić.. Ovo bi objasnilo sve - i naglo širenje požara, i odlazak helikoptera u Divulje, i trenutnu pogibiju vatrogasaca, a naroćitito posvemašnju šutnju HVa,, dolazak vojnih specijalaca na požarište noć nakon tragedije. SPECIJALACA, koji su požarište opkolili i čuvali,, da neko nebi gurao nos tam gde ne treba......Kad to sve skup povežemo sa učestalim nesrećama tog tipa helikoptera u RH (Vukovar 2007. 3 mrtva,, Pula,,,,,,) i okolnim zemljama koje su ga koristile,,,, i servisnu knjigu tog helikoptera na kojem se jasno vidi da je imao nekoliko kvarova, između ostaloga baš na dovodu goriva,,,, plus gomili financijskih afera u MORH-u,,,, I TO JE TO. Još jednom, RIP i slava izginulim vatrogascima!!!!!
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
25.4.2018.
Odustani
sve si tocno rekao , treba sve njih stavit na jedan otok pa nek malo po njima curi
BubimirkaBurton
25.4.2018.
Odustani
U pravu si, sve si dobro rekao...
mi
mimara1
25.4.2018.
Odustani
pustite slavicu na miru, covjek je neduzan. ispitajte zlocinca mesica.
Darjan.K.
25.4.2018.
Odustani
mimara1@ - Pažljivije čitati molim. Napisao sam; "Ovo je klasični primjer suđenja sa svrhom PRIKRIVANJA istine i krivaca, a ne otkrivanja." Iz čega s u ovoj reč
enici i istatku oba djela posta zakljućuješ da tvrdim da je Slavica kriv?
Prikaži još ↓
mi
mimara1
25.4.2018.
Odustani
znam, tebe sam razumio i apsolutno se slazem, mislio sam na sud i ostale da puste Slavicu na miru. Lp.
Dk
Deaktivirani korisnik
25.4.2018.
Odustani
Bravo Zander. Dali je to tako ili ne, kako si ti napisao..., neznam, ALI...sigurno nije nikakav eruptivni požar od na parove razbrojs suhe travice i pokojeg grm
ića. Jasno je da su u pitanju druge stvari, moguće vrlo lako i ovo tvoje. Prikriva se istina iz nekog razloga i to je jasno svima. Podrška Slavici.
Prikaži još ↓
no_country_for_old_men
25.4.2018.
Odustani
Zander - Barsch+++++ nisi jedini koji je pisao o curenju goriva....
rescueST
26.4.2018.
Odustani
Ti misliš da je to bija prvi let helikoptera taj dan? Taj dan je samo u okolici Šibenika bilo aktivno 4 ili 5 požara, na području Splita isto toliko. Helikopter
je preusmjeren s akcije da izvrši prijevoz vatrogasaca (desant) na požarište na Kornate. Kakvo crno curenje goriva? Šta je tehničar prolivao sićem (kantom) vodu iz spremnika goriva po terenu?! Pišeš gluposti...helikopter leti na 20ak metara visine, i tek se neposredno prije iskrcavanja spušta na manju visinu. Kanader baca vodenu bombu s visine od 15-20m, 5 tona vode odjednom, s puno većom brzinom, pa ne prekriva veliku površinu...a po tebi je helikopter morao letitit na 5 metara, i ić cik-cak ka zmija na starom Nokia mobitelu, da dobro natopi sve...pošpricaj zemlju s kerozinom, u onoj pumpici za polivanje pesticidima, pa za 15 minuta probaj zapalit...i javi kako je prošlo.
Prikaži još ↓
rescueST
26.4.2018.
Odustani
Pare kerozina bi isparile u roku od par minuta, i nebi se ništa desilo...pa benzinske pumpe bi svaki dan letile u zrak, da tako lako plane površina poškropljena
benzinom, jer pogledaj koliko je masan asfalt na pumpi, koliko puta ljudima se prolije gorivo po podu...pa par minuti iza toga stane drugo suto tu s vrelim auspuhom iznad...pa ništa, sve ispari u roku odma, pogotovo kad je vruće.
Jesi kad čuja za efekt dimnjaka? To ti se dešava u klancima...požar dok gori treba kisik, vatra se širi tako da usisava kisik...to ti je onaj huk koji čuješ kad gori...kad vatra uđe u klanac, kisik jo je dostupan iz užeg prostora, te ga vatra brže usisava, kako ga brže usisava, tako se brže širi...topli zrak bježi uvis, hladni dolazi, i vatra se brže širi...al bitno je lupati teorije zavjere...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .