Svi znamo da trebaju ostajati tragovi iza aviona, normalna termodinamicka pojava! Ono sto je neobicno je da kod nekih putnickih zrakoplova ti tragovi traju svega par sekundi i nestanu dok kod drugih oni traju satima i sire se u pojedine mreze! Neki dan sam to bas gledao, dva aviona idu u susret jedan drugome, otprilike iste velicine, (dakle bili su jednaki atmosferski uvjeti) iza jednog ostaje trag koji se nakon par sati prosirio gotovo par stotina metara, iza drugog nakon samo par sekundi nema nista! E sad da li postoje nekakve znacajne razlike izmedju motora odnosno samih turbina koje proizvode znatno vise zasicene pare ili se zaista radi o nekakvom tipu zaprasivanja, tesko je reci, trebalo bi najprije prostudirati kakavi se motori ugradjuju u pojedine tipove putnickih aviona i vidjeti o cemu se radi, ali mi je fascinantno da se para moze zadrzavati toliko dugo bez kondenzacije i nestajanja!
Dk
Deaktivirani korisnik
15.8.2016.
Odustani
Ti putnicki avioni koji zaprasuju...zaprasuju iz bocno postavljenih posebnih ispusnih cijevi....ne ispustaju kroz motore.
Dk
Deaktivirani korisnik
15.8.2016.
Odustani
BTW vec su progovorili neki ljudi iz vojske, ali sve se utisalo kroz masku teorije zavjere.....Vec su skupljani uzorci balonima i dronovima...nosili ljudi na an
alize...analize pokazuju neprirodne kemijske spojeve za ispusne tvari iz motora....tako da....ujeo vuk magare....suti i nek prase...u zadnjih par godina je kod nas sve cesce.
Prikaži još ↓
Te
TechExpert
15.8.2016.
Odustani
kazu ljudi postojali su tragovi i prije, pa da! postojali su tragovi koji nestanu nakon najvise pola minute, ali nije bilo tragova koji traju pola dana!
TV
TIHA VODA
15.8.2016.
Odustani
Nebom iznad Dubrovnika , i po nekoliko mjeseci ne prođe niti jedan avion na visini od 10-12 tisuća metara, jer tim zračnim prostorom ne prolaze prometni međuna
rodni koridori. Nakon toga, dan ili dva , nebo je doslovno "preplavljeno " avionima a koji lete u raznim smjerovima i ostavljaju "chemtrailse", koji se ne gube i po nekoliko sati. To se događa za vedra i nevjetrovita vremena. Avioni vjerojatno raspršuju nano-čestice neke supstance koja intenzivno reflektira Sunčevu toplinu, natrag u Svemir, kako bi se smanjilo zagrijavanje Zemlje i topljenje ledenjaka (koje je izazvano korištenjem fosilnih goriva i povišavanjem koncentracije CO2 u zraku) , a što utječe na povišenje razine svjetskih mora. Umjesto da se provode takvi eksperimenti , za koje nitko ne zna kako će dugoročno utjecati na klimatske promjene, bilo bi jednostavnije da se ubrzano prijeđe na korištenje obnovljivih izvora energije. Tehnologija postoji, no naftni i nuklearni lobi su previše jaki i drže političare " na kratkom povodcu".
Prikaži još ↓
Antoniio22
15.8.2016.
Odustani
I ti se čudiš što tijekom vedra i nevjetrovita vremena ti tragovi ostaju? Pa normalno da ostaju ako je nevjetrovito. Na većim visinama ostaju duže. Prolaze ti t
amo avioni i kad ih ti ne vidiš. Imaš Flightradar24 pa prati. To što ih ti ne vidiš, ne znači da ne prolaze. Isto tako. Prije su letili na puno manjim visinama gdje su vjetrovi najjači(5000-6000m), iznad i ispod toga slabe, pa nije ni čudo da su nestajali. Isto tako, zaprašivanje iz zrakoplova je najneefikasnije moguće. Zrakoplovi za zaprašivanje polja ti u trenutku zaprašivanja moraju letiti na 5 metara visine. Sve više je neefikasno. Isto tako, taj zrakoplov leti 10 sati. Gdje su mu ti spremnici koji to toliko zaprašuju? Gdje to stane? Kako se zrakoplov uopće digne tako težak?
Prikaži još ↓
realista 7
15.8.2016.
Odustani
To više nije teorija , sam se ne priča o tom
TV
TIHA VODA
15.8.2016.
Odustani
@Antoniio, vrlo je laka usporedba između kondenzacijskog traga "običnog" aviona ( koji ie kratak- nekliko dužina aviona i nestaje nakon nekoliko minuta) , te "
chemtrailsa" koje ispuštaju ti avioni a protežu se od horizonta do horizonta i ostaju stabilni i po nekoliko sati. Osim toga , često lete u formaciji "križaljke", s očitom namjerom da potpuno prekriju određeno područje. Nisi pažljivo pročitao moj komentar. Ne radi se o "zaprašivanju" kao što se to čini u poljoprovredi, nego o disperziji nano-čestica koje reflektiraju Sunčevu toplinu. Kako avion može uzletjeti? C - 5 Galaxy ima nosivost od oko 200 tona.
Prikaži još ↓
Antoniio22
15.8.2016.
Odustani
Usporedi jedan C-5 Galaxy i jedan A-319 A-320 koji ti lete iznad glave i ostavljaju te tragove. Zašto tako lete? Pa provjeri zračne prometne putove. Oni su ti i
sti kao autocesta, imaju svoje rute po kojima lete te se one negdje i križaju. Nije vrag da baš deseci tisuća Galaxya lete po cijelom svijetu i to rade. Isto tako, objašnjeno je zašto iza nekih taj trag ostaje i zašto kod nekih ne ostaje, zbog visine i atmosferskih uvijeta.
Prikaži još ↓
An
AndolPermetar
15.8.2016.
Odustani
@Marko Babić, ta dva aviona iz prvog posta nisu na istoj visini te su različite atmosferske prilike na tim visinama. Zbog toga je ta razlika.
@Tiha voda. TOČNO
preko Dubrovnika ide airway UL607 koji je jako prometan i svakodnevno njime prođe cca 200 zrakoplova prema jugoistoku, uz to kraj Dubrovnika par desetaka milja južnije, prolazi airway UL611 kojim u smjeru sjeverozapada prođe i do 3 puta toliko zrakoplova.
Prikaži još ↓
TV
TIHA VODA
15.8.2016.
Odustani
@Andol, dobro, onda reci mi koji Airway ( preko Dubrovnika), ide točno poprečno na smjer UL 607 ? Nije vrag da se vremenu od 1 sata sata , na tom dijelu neba s
lučajno nađe ( brojio sam ) i po 20 aviona i to u putanjama koje su okomite jedne na druge, tako da čine "mrežu chemtrailsa".
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .