Fusher naplati koliko kosta, ovlasteni je pljacka, samo budala ide u ovlasteni o svom trosku
ko
konavodez
28.10.2020.
Odustani
Ovlašteni servisi su najveci prevaranti u državi.
Dk
Deaktivirani korisnik
28.10.2020.
Odustani
Ovlašteni servisi su najveći pljačkaši poslije osiguranja. Čovjek ako radi u fušu ne plaća državi porez, ali to ne znači da mora biti loš, isto tako ako nije ov
lašteni servis gdje piše da je loš? I ove priče s oštećenjem limarije da ga se može dovesti u tvorničko stanje su bajke. Osim ako je oštećen blatobran pa ga skineš uradiš izvana i iznutra i zaštitiš antikorozivno može biti isti. ako je idubljen prag iskrivljena šasija negdje di je više slojeva, to se može ispraviti iz vana i lakirati da se ne primjeti oštećenje, ali iznutra nema načina da to netko sanira i zaštiti protiv hrđe. Bio sam u Göteborgu u tvornici Volva i gledao sam kako se pocinčava karoserija, to se naknadno nemože odraditi na oštećenom vozilu. Može se napraviti bolje ili lošijem ali kao tvornički nemože. Oštećeni dio će.uvijek više hrđati od ostatka auta!
Prikaži još ↓
be yourself
29.10.2020.
Odustani
Šta ima veze što nije cinčan iznutra. Pa nećete ga voziti 100 godina. 10% je amortizacija auta i u osnovi 10 g. prođe brzo kad dođe do 100% a onda je sve nebitn
o.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
29.10.2020.
Odustani
problem je što velika većina ljudi nema para.da kupuje novo i mijenja svakih 10 godina novo. Jedno je knjigovodstvena kategorija, drugo je stvarnost! Mogli bi
sad raspravljati kupuju li ljudi kod nas kategoriju vozila koju financijski ne mogu ispratiti. Tipa ne mora čovjek kupovati BMW star 10 godina da bi vozio BMW, može kupiti za te novce Daciu, ali tu odlazimo u druge teme!
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .