Ti si zlonamjeran ili g...p, zato sto glumis babu vangu i donosis zakljucke prije stvarno utvrdjenog razloga ovog dogadjaja s stabilizatorom pumpe. Vozac je kriv ukoliko stabilizator ima mehanicki osigurac pa da isti nije bio adekvatan ili uopce na mjestu ( sto se dogodi zbog, nepaznje, zurbe........). Kako mislis da je vozac morao provjeriti sistem ukoliko je u pitanju hidraulika i elektronska blokada izvlacenja stabilizatora? Kako mislis da je netko na tehnickom za to kriv? Ako postoji takva krivica ona je na onome tko je obavio atest na toj pumpi. Dobro bi bilo da ne b.lj.u.j.e.t.e. mrznju prije starno utvrdjenog razloga.
ka
kaius
30.1.2024.
Odustani
ni pumpa ne mora bit kriva nego samo jedan ventil koji je popustio i ode ulje natrag u npr 50 metara ..ali svi znaju kako sve funkcionira
NI
NIJESAM
30.1.2024.
Odustani
Meni nije jasno.,ako je prije njih pokupio znak,kako to nije skuzio??
ka
kaius
30.1.2024.
Odustani
valjda nije taj znak bio daleko,,samo što sa tom tonažom vozila običan znak se ni ne osjeti
to
tomo100brt
30.1.2024.
Odustani
Nitko od uključenih u nesreću, ali baš nitko nije ni čuo ni vidio da je kamion najprije pokupio znak. Malo čudno, možda su u tom trenutku bili tko zna u kojim m
islima. To se čuje, a i može se vidjeti. Vozač ako mene pitate nije kriv što je ovo neispravno u tom trenutku, ali bar je to mogao vidjeti ili čuti. Isto tako pješaci su to mogli čuti jer to je dobra buka. Ovdje najveću krivicu snosi onaj tko je dao atest ovom vozilu, a ako se ustvrdi da se za neispravnost znalo onda je i vlasnik kriv.
Prikaži još ↓
NI
NIJESAM
30.1.2024.
Odustani
Zakacis retrovizorom grančicu bez ikakve štete i to se vec jako čuje unutra,znaci pokupiš znak automatski ide noga na kocnicu slonovskim pritiskom. Nesto tu ne
stima,mozda novinari ukrasuju priču.
Prikaži još ↓
ka
kaius
30.1.2024.
Odustani
niti atest ne mora bit kriv,..kvarovi se pokazuju u vožnji ili dok se radi i mogu se pojavit i nakon mjesec ili više od atesta ili tehničkog..a u kabini pogoto
vo ako je buka i to sa druge strane kamiona nije lako sve čut,i tko i sa autom stalno gleda desni retrovizor.neka pregledaju i probaju ustanovit..
Prikaži još ↓
ka
kaius
30.1.2024.
Odustani
usporedba retrovizor i grana sa ovim nema smisla.. u rikverc sa teškim mašinama baciš ciš dole zid (cigle) i ne znaš ,vidio sam to
NI
NIJESAM
30.1.2024.
Odustani
Sinko ja vozim i radim s teskim mašinama 20g a i zakacio sam dosta toga u tom periodu. Njemu je izlazna noga odmah iza kabine. Osim ako ti prijovicka ne dere do
daske unutra,ne mozes pokupit znak a da ne skuzis.
Prikaži još ↓
ka
kaius
30.1.2024.
Odustani
ja kao sinko sam radio 25 na teškim strojevima.i bogami nisam baš mnogo toga toga zakačio nego veomaaaa malo
mi
mirnemir
30.1.2024.
Odustani
Napisao sam u prvom komentaru sto o slucaju mislim ali ono kupljenje znaka se MORALO cuti osim ako znak nije bio u neposrednoj blizini djevojaka pa nije bilo vr
emena za reakciju. U voznji se takav udarac MORA cuti. Mislim da je taj stabilizator izasao neposredno prije udara jer iz iskustva znam da u gradskim voznjama oci stalno lete lijevo desno na kamionske retrovizore i takav "visak" na desnoj strani privlaci pogled instiktivno. To je valjda profesionalna deformacija.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .