no-country itd.@ ma nemoj, zabrana za sve preko 65. Imam 75 i preko milijun km prijeđenih i nikad sudar ili nesreća i mislim da pišeš glupost. A što je s onim savjetnikom od 20 godina. Odmah zabrana svima ispod 25. zamisli kakva je to glupost isto kao i tvoj prijedlog za one preko 65. Čini se da su budale dobro raspoređene po svim dobnim granicama.
no_country_for_old_men
29.8.2018.
Odustani
zbog takvih kamikaza kao što si ti nastaju vijesti u crnim kronikama a samo zato što misle da su vječni i da će zauvijek ostati sposobni a istina je neumitna...
uostalom svakodnevne vijesti te demantiraju...imaš 75 godina ali očito je da do pameti nisi doša nego ti treba da ubiješ nekoga da se trgneš i kažeš dosta je bilo...a možda samo nisi pametan
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
29.8.2018.
Odustani
Problem je opet u sustavu i ministarstvu zdravstva. Nakon 40god lijecnicki mora biti obavezan svakih 5 god po nekoj cijeni do 300 kn specijalno za tu potrebu. Z
nam puno vozaca sto ne vide prst pred nosom a voze bez naocala. Zasto, zato sto ih nitko ne kontrolira.
Prikaži još ↓
no_country_for_old_men
29.8.2018.
Odustani
nakon 60 godine liječnički pregled bi trebao biti barem svaka tri - četiri mjeseca i dozvola bi toliko i važila a osiguranje za vozače starije od 60 trebalo bi
biti barem tri puta skuplje jer su oni veoma rizična grupa uostalom evo vam svježi primjer od neki dan kada je gospodin od 86 godina odveo u smrt sebe ženu i unuku...
Prikaži još ↓
Mb
Mbb
29.8.2018.
Odustani
No country statistika pobija tvoju tvrdnju da su stariji od 60 rizična skupina vozača! 90% nesreća prouzroče oni mlađi od 30! Alkohol,mobitel,brzina,bahatost na
cesti,divljanje!
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
29.8.2018.
Odustani
uvesti stroge lječničke preglede svima iznad 55. pa pogledajte ljdue preko 55-60 na ulici - jedva se kreču, tlak skače do 200, ne vide, ne čuju...
Hiroo_Onoda
29.8.2018.
Odustani
Razbuktala se rasprava o godinama. Mišljenja sam da bez obzira na godine psihofizičko stanje treba biti presudno. Dakle za sigurnu vožnju auta potrebno je prije
svega normalno stanje uma. Refleks tu nije toliko važan. Refleks je potreban u tenisu, stolnom tenisu, borilaćkim sportovima . . . Kada ti u autu zatreba refleks znači da si svojom ili tuđom krivnjom ušao u opasnu situaciju. Upoznao sam čovjeka koji je sa 67 godina jurio na motociklu 250 km/h, dok ima ljudi u 40-tima koji su katastrofa za volanom. Moj otac je imao blizu 80 i nije dao volan iz ruke. Vidio sam da ima problema i da je sklon "pogubiti se". Jednostavno sam mu uzeo ključeve i dokumente od auta. Odahnuo sam ja, a odahnuli su i susjedi obzirom da je svako malo nekoga izgulio pri parkiranju (. . . naravno, i plaćao popravke).
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
29.8.2018.
Odustani
Jedan_dečko@
Ti bi zabranio starijima od 60 godina, a što predlažeš za mlađe od 30, tj. one koji svakodnevno ubijaju nedužne zbog prebrze vožnje?
no_country_for_old_men
29.8.2018.
Odustani
robkos osobama do 3o zabranit upravljanje motornim vozilima a pogotovo balavurdiji od 18 do 25 godina ili ako voze moraju pored sebe imati jednog starijeg voza
ča koji će garantirati za njih a od 20 pa sve do 6 ujutro totalno im zabranit upravljanje autom jer većina je pospana,pijana ili drogirana te pretstavljaju veliku opasnost po ostale sudionike u prometu
Prikaži još ↓
ce
centarfor
29.8.2018.
Odustani
prema old_menu, treba zabraniti proizvodnju automobila i sve snage prebaciti na romobile.
no_country_for_old_men
29.8.2018.
Odustani
gdje si to pročitao?ne laži i ne pričaj gluposti jer i ovako nisi previše bistar i pametan kad sa toliko godina( a lažeš garant )navodno voziš a u stvari si pot
encijalni ubojica koji može svaki čas da osvane u crnoj kronici...za tebe nije ni romobil više već japaner
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .