Obavijesti

News

Komentari 0

Što dobijemo kad spojimo gen Z i lokalne proizvode? Prestižno priznanje, zlato i srebro!

Što dobijemo kad spojimo gen Z i lokalne proizvode? Prestižno priznanje, zlato i srebro!

Inovativni serijal koji prati avanture influencera dok istražuju seoski život osvojio je prestižno svjetsko priznanje na Native Advertising Awardsu!

Zlatna medalja za Best Use of YouTube i srebrna medalja za Best Use of AFP Web TV prestižnog natjecanja Native Advertising Awards pripale su našem video showu JoomBoos na selu. S ovim uspjehom, 24sata sada broji preko 170 nagrada, od kojih više od 100 je osvojio naš native studio. 

Lidl je želio istaknuti svoje proizvode iz kolekcije "Okusi zavičaja", a tko bi to bolje predstavio od najjačeg medijskog brenda za generaciju Z i Alpha, JoomBoosa? Misija je bila jasna: učiniti Lidl i proizvode kolekcije “Okusi zavičaja” omiljenim izborom za gen Z. Kako smo to postigli? Pokazali smo proces proizvodnje omiljenih lokalnih proizvoda, napore malih proizvođača i put od farme do stola. 

Naime, naša misija nije bila samo promovirati proizvode, već i približiti mladoj publici proces proizvodnje lokalnih proizvoda, od zagorskih brežuljaka do Jadranskog mora i slavonske ravnice. U šest epizoda, influenceri su iskusili život na selu, uz pomoć lokalnih mentora koji su im pokazali sve - tradicionalnu izradu kruha, sječu drva, brigu o domaćim životinjama... a to su samo neki od izazove u koje su se upustili. Pravi seoski život, ali i pravi izazovi, začinjeni dozom humora i opuštenom atmosferom generacije Z. Svaka epizoda je bila prilika da se publici približi srž lokalne proizvodnje i važnost očuvanja tradicionalnih vrijednosti.

VIDEO

Kroz svježi pogled generacije Z i digitalni video format, "JoomBoos na selu", predstavili smo selo i prirodu kao mjesta koja imaju budućnost i nude drugačiju kvalitetu života.

Antica Vulić, Commercial manager za JoomBoos i 24sata Video, istaknula je:  “Nakon brojnih inovativnih projekata posljednjih godina ove godine smo se vratili korijenima, točnije - životu na selu. Uz punu podršku našeg klijenta LIDL i njihove Okuse zavičaja kreirali smo sadržaj koji koristi sve digitalne platforme kako bi slavio ruralnu sredinu, poljoprivrednike i rad na zemlji, te smo pozitivno utjecali na stav naših mladih gledatelja prema ovakvom načinu života. Na osvojene nagrade gledamo kao na dokaz kako povjerenje klijenta u našu kreativu vodi do odličnih reakcija publike te u konačnici i do priznanja struke”

Sve projekte 24sata pogledajte ovdje

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Razorni potres od 9,1 i tsunami odnijeli preko 200.000 života: Među njima je i jedna Hrvatica
20 GODINA OD TRAGEDIJE

Razorni potres od 9,1 i tsunami odnijeli preko 200.000 života: Među njima je i jedna Hrvatica

Dno oceana otvorilo se u duljini od najmanje 1.200 kilometara, čime je zabilježeno pucanje najduže rasjedne linije ikada zabilježene tijekom potresa. Katastrofa je iza sebe ostavila razorene gradove, milijune raseljenih, stotine tisuća mrtvih...
ŠOKANTNA SNIMKA! Rampa u Dugom Selu je spuštena. Svijetli crveno. Pogledajte što ovaj radi
NEVJEROJATNO

ŠOKANTNA SNIMKA! Rampa u Dugom Selu je spuštena. Svijetli crveno. Pogledajte što ovaj radi

DUGO SELO Širi se snimka s pružnog prijelaza u Dugom Selu koju smo dobili na adresu 24sata. I teško ju je razumjeti. Dok su svi čekali da vlak prođe, ovaj vozač poslao je izvidnicu na prugu pa zaobišao rampu i otišao dalje. Žurilo mu se...