Novi Ceed je dinamičniji, agresivniji te osjetno prostraniji. Ima novi ovjes, a tu su i novi motori. Proizvodnja automobila kreće u svibnju, kod nas ga očekujemo krajem ljeta ove godine
Stiže novi Ceed za nastavak korejske ofenzive na Europu
Na Ceedu je sve novo, čak i ime. Nepotrebno komplicirano nazvan cee’d je sada postao jednostavno - Ceed. Kao većina Kija koje ciljaju na europsko tržište auto je dizajniran i razvijen u Njemačkoj, a poput prethodnika proizvodit će se u Slovačkoj. Prvi Ceed je predstavljen 2006. godine, a do sada ih je proizvedeno više od 1,28 milijuna.
Dizajn novog modela je agresivniji, a Ceed bez pretjerivanja spada među najljepše automobile u klasi. Dinamičnom izgledu pridonose i dimenzije, auto je širi i niži od prethodnika. Unutrašnjost donosi više ergonomije i osjetno kvalitetnije materijale te prepoznatljivi, pomalo konzervativni dizajn. Ceed je također postao prostraniji, kako sprijeda tako i straga te u prtljažniku. U njega sada stane 395 litara, što je porast za 15 litara.
Vozne osobine novog modela su poboljšane u odnosu na prethodnika, pogotovo na području dinamičnosti. Novi neovisni ovjes svojim živahnijim i izravnijim osjećajem na volanu vozačima omogućava okretniju vožnju, što dopunjuju nove opruge, amortizeri i izravniji servo volan na nazubljenoj letvi.
Osnovni motor i dalje ostaje 100 KS snažan atmosferski 1,4 benzinac. Osim njega na benzinskoj strani nude se 1-litreni turbo sa 120 KS i 1,4-litreni turbo sa 140 KS. Dizelski motori od 1,6 litara imaju 115 i 136 KS. Svi motori će snagu do kotača prenositi preko 6-stupanjskog ručnog mjenjača, dok će novi motori najsnažniji benzinac i dizeli moći biti upareni i sa 7-stupanjskim mjenjačem s dvije spojke. CIjene se još ne znaju, a u Hrvatsku stiže ovog ljeta.