Obavijesti
komentari
Stiže novi BMW serije 5 s mnogo novosti pod karoserijom
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Philipp Plein
Kad pogledam oznaku 530i na G30, samo se čovjek još može prisjećati rednog 6aka i zvuka u 530i, jer sada 530i pokreće Bože sačuvaj obični 2.0 turbo 4-cilindraš koji em što ima očajan zvuk koji uvijek zvuči kao da se auto ekstremno teško nosi sa tolikim vozilom, em što si zbog toga ni po potrošnji nisu učinili nikakvu uslugu. Takav motor očekuješ u seriji 1/2/3/4, a ne u 5ici. BMW se nikada nije smio “odreći” duplex lanca i rednih 6aka benzinaca ispod 300 ks. Trebali su razviti nasljednika N53B30 koji je imao 272 ks. 3.0 6ak sa 300 ks, a ne 2.0 4-cilindraš sa 252 ks. Jeftin motor za tu klasu vozila, ali naravno da sa tim jeftinim motorom košta više od prethodnika. Čudno bi bilo da je jeftiniji.
Dk
Imaš + od mene, vidi se da znaš nekaj bmw-u, ovo za šestaka sve stoji jedino kaj sam probal taj mali 2.0 biturbo i bogami grize mali ko lud jedino kaj je zvuk o Prikaži još ↓
Philipp Plein
U 328i (također biturbo) sa 245 ks sam ga probao čisto za usporedbu sa Audijevim 2.0 TFSI Quattro sa 252 ks. Za tu klasu, ok, ali za 5icu isto kao i za A6 to ni Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .