Novi 408 u ponudi bi se trebao smjestiti između kompaktnog hatchbacka 308 i SUV-a 3008. U Peugeotu su uvjereni da su izmislili novu klasu automobila koja bi se kupcima mogla jako svidjeti
Stiže novi 408: Peugeot tvrdi da je izmislio novu klasu auta
Peugeot već duže vrijeme najavljuje novi 408 uz fotografije zakamufliranih modela na testiranjima, slike detalja automobila i najave da se radi o nečemu neočekivanom. Danas je veo tajne konačno skinut s automobila te smo se putem digitalne press konferencije mogli uvjeriti u to da je Peugeot 408 prilično neobičan automobil.
Nastao an osnovi kompaktnog 308, no mnogo veći i s vrlo malo zajedničkih osobina. 408 je inovativni model neobičnog dizajna koji kombinira oblika hatchbacka, karavana, SUV-a i coupea. Ovo je pravi crossover između nekoliko klasa i stilova automobila.
U Peugeotu tvrde da novi model ne spada ni u jednu dosad poznatu klasu i da je ovo nova vrsta automobila. Novi 408 osebujno je dizajniran s unikatnim prednjim dijelom s ogromnom maskom i bez klasične podjele na masku i odbojnik. Sve je kao jedna cjelina.
SUV karakter mu daje veća udaljenost od tla, viša pozicija sjedenja i brojni karoserijski ukrasi. Stražnji dio je zakošen kao kod coupe automobila. Auto je dizajnerski izuzetno maštovit i nema sumnje da će privlačiti mnogo pažnje kad stigne na ceste. Koliko su u Peugeotu posvetili pažnje dizajnu svjedoče i naplatci koji su također potpuno drugačiji i originalni.
Unutrašnjost donosi novu generaciju I-Cockpita koja je predstavljena u novom 308, a u ovom automobilu još dodatno modificirana. Dizajn je vrlo maštovit, originalan, a Peugeot tvrdi da su materijali vrhunske kvalitete.
Novi 408 nastao je na osnovi automobila kompaktne klase, no po dimenzijama bi trebao biti nekakva međuklasa. Za sada znamo je da mu je međuosovinski razmak 11 cm duži nego na 308 što znači da bi u unutrašnjosti trebao imati osjetno više mjesta od od karavana 308 SW. Točna dužina auta je 469 centimetara. Uz prostranu kabinu tu je i velik prtljažnik volumena 536 litara.
Ponuda pogona bit će dosta različita onoj u 308 i 308 SW. Najveća razlika je ta da 408 neće više imati dizelski motor. Od konvencionalnih pogona nuditi će se samo benzinac snage 130 KS, a tu su još plug-in hibridne verzije sa 180 i 225 KS. Sve motorizacije serijski će dolaziti s automatskim mjenjačem s osam brzina, ručnog mjenjača neće biti.
Peugeot će ponuditi dvije bogate razine opreme Allure i GT. Automobil na tržište stiže u prvoj polovici 2023. godine, a u međuvremenu će Peugeot sigurno objaviti više detalja o ovom automobilu. Za sada znamo da će se cjenovno 408 smjestiti negdje između 308 i 3008 koji trenutno koštaju od oko 180.000 i od oko 250.000 kuna.