Obavijesti

Tech

Komentari 0

Startup Ani Biome pobijedio je na Idea Knockoutu. Putuju na CES gdje će privlačiti investitore

Startup Ani Biome pobijedio je na Idea Knockoutu. Putuju na CES gdje će privlačiti investitore
12

Ani Biome je osvojio najviše bodova žirija na 10. Idea Knockout natjecanju BUG-a. Drugo mjesto osvojio je EduGarden, a treće Dotyourspot s All-in-one uslugom Hospitality Management System

Prvo mjesto na Bugovu Idea Knockout natjecanju, ali i kartu za predstavljanje na sajmu CES, u četvrtak je osvojio Ani Biome, hrvatski age-tech startup koji je dosad već osvojio niz natjecanja.

Age-tech su u širokom smislu tvrtke koje razvijaju rješenja koja će pomoći poboljšati život odraslih. A Ani Biome koristi znanstvena istraživanja, modele strojnog učenja i organske fermentirane napitke kako bi razvijali personalizirani AI sustav za instalaciju epigenetskih promjena, odnosno personalizirani pristup zdravlju mikrobioma. Njihov proizvod su fermentirani mikronapitci.

- Naš proizvod svojevrsna je revolucija u potencijalnoj intervenciji u području industrije dugovječnosti, odnosno u povećanju zdravovječnosti. Dakle, nije bitno samo koliko dugo živimo već i koliko smo dugo zdravi. Upravo metabolike fermentacije vidimo kao alat koji može poboljšati sve ono što je narušeno tijekom starenja i u bolestima koje su povezane sa starenjem - rekla je nedavno za Poslovni Iva Hlapčić, koordinatorica za znanstvene projekte u Ani Biomeu.

Ovo je bio 10. Idea Knockout, a upravo su zahvaljujući ovom natjecanju razne domaće tvrtke dobile priliku predstaviti se američkoj publici, ali i investitorima. Lani je tako pobijedio Zuluhood, koji redefinira sigurnost doma, a ranije je pobjednik bio i Albert Gajšak svojom Makerbuino konzolom. 

Drugo mjesto ove godine osvojio je startup Smart Garden Systems s projektom Edugarden koji razvija pametni uzgoj biljaka za stanove, ali i za obrazovne ustanove.

Treće mjesto osvojio je Dotyourspot s All-in-one uslugom Hospitality Management System (HMS) koja, kako navode, pruža potpuno rješenje za sve potrebe ugostiteljstva, od rezervacije stola i naručivanja hrane do upravljanja osobljem, inventarom i potrošnjom alkohola. Prikupljanjem velikih setova podataka kroz naše sustave Pourera, IMS-a, RMS-a i QR Menu-a (Order & Pay) Hospitality Management System vrši analizu raznih aspekata poslovanja temeljem kojih stvara izvještaje i predviđanja za optimalno poslovanje.

Svaki od 12 timova na natjecanju je imao po pet minuta da predstavi projekt, a potom i toliko vremena za rešetanja žirija  u sastavu: Tanja Ivančić (Večernji list), Ema Huskić (Mastercard), Sunčana Turk (Hrvatski Telekom), Relja Marković (Addiko bank), Ivan Bešlić i Josip Stuhli (Sofascore), Hrvoje Balen (Algebra), Matija Hrestak (LAQO), Davor Simičić (Varionica), Dragan Petric (Bug), Bojan Mušćet (predsjednik žirija, Hrvatski Telekom) i Matija Matijevac (nadzor regularnosti rada žirija, Zuluhood).

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Velika promjena na Facebooku, Zuckerberg odlučio ugasiti fact checkere: 'Previše su pristrani'
'RADUJEMO SE OVOME'

Velika promjena na Facebooku, Zuckerberg odlučio ugasiti fact checkere: 'Previše su pristrani'

Kritičari, uključujući Real Facebook Oversight Board, upozorili su da ove promjene predstavljaju "odstupanje od razumnog i sigurnog pristupa moderiranju sadržaja" te ih nazivaju "političkim dodvoravanjem."
Hrvati lani kupili čak 63.800 novih automobila, u prosincu se i  jedan 'Kinez' ugurao u top pet
SKOK PRODAJE

Hrvati lani kupili čak 63.800 novih automobila, u prosincu se i jedan 'Kinez' ugurao u top pet

Najprodavanija marka automobila lani je bila Škoda, kojih je ukupno lani prodano 8.412 ili 13,1 posto ukupne prodaje. Drugi je Volkswagen s prodajom od 7.417 komada