Koliko sam shvatio, SRB vlada je uputila protest HR vladi zbog protesta ustaša protiv te iste HR vlade koja finansira Novosti?! Hahahah. Shvatate li da je ovo mazanje očiju nepismenim Srbima koji i dalje glasaju za Vučića. Situacija u zemlji postaje alarmantna, protesti iz aprila su ugašeni ali bes naroda nije, a to idioti sa vlasti dobro znaju pa pokušavaju da skrenu pažnju na nebitne teme. Žao mi je samo što će ljudi u HR misliti kako su svi Srbi četnici zbog četnika na vlasti, a ima nas dosta normalnih koji uopšte o ovim stvarima ne razmišljamo, već kako da preživimo mazohističke vlasti poslednjih 30 godina.
bo
boww
04.9.2017.
Odustani
Vau miki prvi si koji je priznao da je cetnik na vlasti.miki s ovakvim stavom nemas brige tu u hrvatskoj.imas pivo
Dk
Deaktivirani korisnik
04.9.2017.
Odustani
Druže ima nas normalnih dosta u Srbiji, ali nikada nećemo dobiti pažnju u javnosti isto kao Šešelj, Vulin, Vučić, Dačić i ostala gamad koja uništava živote ljud
i u ovom delu Evrope. Pozdrav i tebi, rado bih posetio prelepu Dalmaciju!
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
04.9.2017.
Odustani
Svaka ti cast na komentaru!!
bo
boww
04.9.2017.
Odustani
Ni ovi nasi nisu nist bolji,samo taj nacionalizam polako sve manje prolazi.morace izmislit neke nove fore da nas okupira od onog bitnog.jbg jos im uvijek ovakve
stvari prolaze.evo recimo sad sa hosovim plocama i titinim trgom u zg.ali i slucajno u isto vrijeme je doslo poskupljenje struje.digao se prosvjed ali ne zbog poskupljenja.vjerujem da si sve vidio kakav je to bio prosvjed.sve ti je to jadno.covjek ak hoce ostat covjek ne bi uopce smio pratit medije.
Prikaži još ↓
Bu
BumeRanG.
04.9.2017.
Odustani
@boww: nacionalizam je politička doktrina prema kojoj je nacija nositelj državotvornosti, odnosno prema kojoj je nacionalni identitet presudan za formiranje i o
pstojnost jedne suverene države. Prema doktrini nacionalizmu, državno pravo i državna vlast proističe iz naroda i pripada narodu. Nacionalisti smatraju da je za narode razvoj vlasite individualnosti, putem neovisnosti, ispravniji i produktivniji od razvijanja raznih međunarodnih asocijacija i višenacionalnih država. Nacionalizam ili pravo nacije na državotvornost zaštićeno je i Poveljom UN, člankom 1. i 55. gdje se govori o samoodređenju. Nasuprot doktrini nacionalizma stoji internacionalizam, odnosno globalizam, doktrine koje ne poznaju i ne priznaju nacije i njihovo pravo na samoodređenje. Ako si domoljub/rodoljub i držiš da kao pripadnik neke nacije imaš pravo na državotvornost, onda si po prirodi stvari nacionalist. Ako pak tvrdiš da nisi nacionalist, onda si internacionalist, odnosno ne priznaješ nacije niti njihova prava. Treće ne postoji. Doista je žalosno da u 21. stoljeću, pored svih blagodati interneta, ljudi ne vladaju pojmovima.
Prikaži još ↓
bo
boww
04.9.2017.
Odustani
E vidis za mene je veci nacionalist onaj srbin koji je branio nasu zemlju i koji je isao protiv svog roda nego bilo koji hdzsdp clan.pravi nacionalist je onaj k
oji posteno voli i ljubi zemlju u kojoj zivi.jesam nacionalista(domoljub),ali ne na nacine kako ih prezentira hasan,esih,hdz,sdp.ne nikako na taj nacin.sto se tice te definicije u pravu si.ali bit nacionalista moras biti prvenstveno posten.
Prikaži još ↓
gu
gusarica
04.9.2017.
Odustani
Miki966
Kapa doli na komentaru i iskrenosti ...zna se u HR vrlo dobro da ima s obe strane bolesnika koji non stop raspiruju mržnju ... ne necu reci onu ocrtanu
..tko nas bre zavadi ....desilo se ...nazalost puklo je po hrvatskoj rat a u Srbiji nije pala ni bomba kašikara ...e.vidis tu nismo isti .... Hrvati bi trebali kleknuti u Jasenovac a Srbi u Vukovar i izviniti se jedni drugima kao njemacki kancelar koji je kleknuo u Auswicu ... jebiga nama ta kultura nedostaje obadvojima
Volim svoju HR i branio sam je ...a poštivam i Srbina koji voli svoju zemlju ..Vjerujem da ima mnogo posteni Srba i kao takvi su uvik dobrodošli u moju Dalmaciju ... Pozdrav
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
04.9.2017.
Odustani
@gusarica Ti si branitelj tj ucestvovao si u ratu? Ako potvrdno, svaka cast sto si uopste uso u konverzaciju sa mnom bez mrznje neke! Mnogi ovde nisu ni videli
rata a rado bi me videli ispod zemlje samo jer sam Srbin. Inace, slazem se da nisu padale kasikare, ali nas je NATO krvnicki bombardovao 3 meseca uz velike zrtve. Nista gore od rata. Skoro sam citao neka zena iz HR jos od rata ne moze pronaci sina, zove se Miroslav. Mozes misliti i ja se tako zovem. Pa kad vidis apsurdnost tog rata, isao Miroslav na Miroslava....
Prikaži još ↓
Bu
BumeRanG.
04.9.2017.
Odustani
Točno, boww. Ako se identificiraš kao pripadnik neke nacije i smatraš da ta nacija kojoj pripadaš ima pravo na državotvornost i samoodređenje, onda si po defini
ciji nacionalist. Nacionalizam je vrlo srodan domoljublju. Nebitno je da li je neki pripadnik nacije etnički Hrvat, Srbin, Mađar, Slovak, Albanac....svi su oni politički Hrvati i pripadnici hrvatske nacije ukoliko se tako osjećaju i identificiraju. Nacionalnost je politički termin, dok etnička pripadnost ima veze s genima, krvnim zrncima, biološkim naslijeđem itd. E sad, ti se ne moraš slagati s politikom ove ili one stranke, političara, no to nema veze s nacionalizmom. Ni ja se ne slažem s mnogima od njih i ne podržavam neku politiku koju vode. Ali to nikoga od nas ne čini manje ili više nacionalistima, da li je tko ili nije nacionalist ovisti isključivo o njegovom osobnom stavu prema naciji kao takvoj i prema pravima nacije na samoodređenje. Ono na što mnogi misle, jest šovinizam, ali u svom neznanju poistovjećuju šovinizam s nacionalizmom. Što je pogrešno i netočno.
Prikaži još ↓
Bu
BumeRanG.
04.9.2017.
Odustani
gusarice, Hrvati su odavno kleknuli u Jasenovcu, mislim da to nije sporno. Što se tiče Srba i Vukovara, bojim se da ćemo tu još čekati da oni osvijeste sami seb
i neke stvari. To je više nego očigledno iz ponašanja Srbije, pa evo i u ovom slučaju. U Srbiji se konstantno pale hrvatske zastave, nitko iz Hrvatske ne reagira, kod nas zapale novine, ovi dižu uzbunu kao da smo poslali bombardere na Beograd. Srbi se kao nacija moraju riješiti tog kompleksa žrtve i manije proganjanja i ideje da se "ceo svet urotio protiv njih". I jedni i drugi imamo svoje demone s kojima moramo raskrstiti, bez toga ni jednima ni drugima nema naprijed.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .