Zašto se odmah napada da ako ne podržavaš i ne prihvaćaš LGBT da automatski mrziš!!! To mi je totalno jadno od njih. Evo osobno ih ne prihvaćam kao normalne i nikada mi neće biti to normalno, zašto bi ih morao prihvatiti pod normalno, pa valjda i ja imam pravo na svoj stav. Ali ne mrzim ih, uopće me ne zanimaju nek žive i rade šta hoće. Ali ne namći mi da moram mijenjati svoj stav.
se
serious19
22.11.2019.
Odustani
Ustavnim zakonom ti je zabranjen govor mrznje prema manjini. “Zasto se odmah napada da ako ih ne podrzavas i prihvacas da automatski mrzis. Evo osobno ih ne pro
hvacam ko normalne” nadam se da vidis sam u cemu je problem.
Prikaži još ↓
JB
Johnny B
22.11.2019.
Odustani
Otkad su kritika, neslaganje i nepodržavanje - "govor mržnje"? Znaš kako se zove tvoj stav, serious? - Isključivost!
va
_vatrogasac_
22.11.2019.
Odustani
Serious, doslovno sam naveo "Ne mrzim ih, uopće me ne zanimaju, nek rade šta hoće" A to šta si ti naveo šta ih ne prihvaćam ti nije govor mržnje. Pravo na svoj
stav i mišljenje imaju svi. Ti ih podržavaj sve 5, imaš pravo, ja imam to pravo da ne moram.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
22.11.2019.
Odustani
Zato što je to zgodno oružje protiv neistomišljenika. Iste metode koje se koriste i u totalitarnim režimima. Sve što kaźeš a ne slažu se s tobom je govor mržnje
. Kolikim ljudima je propao i posao i koliko ih je razapeto po medijima i društvenim mrežama, jer su se usudili kritizirati LGBT+ ideologiju pa do toga da ih policija istražuje zbog krivog oslovljavanja transrodne osobe. Kod nas nije uzelo maha, nadam se ni neće, ali vani bogme je i ne izgleda dobro.
Prikaži još ↓
se
serious19
22.11.2019.
Odustani
@Johnny B, vatrogasac, stogod: Vi troje, ovako.
Nitko nije rekao da je govor mrznje govoriti protiv Trans ljudi, naravno da nije. Da se razumijemo niti ja ne po
drzavam promjenu spola zbog posljedica koje nastaju poslije toga ali jedna stvar mi nije jasna, zar vi stvarno mislite da OVO "'Mrš, smradu, otpadu. Izlazi van!'" nije govor mrznje ? OVO JE DEFINICIJA govora mrznje, nitko nije rekao da vi osobno govorite protiv ikoga, ali kao osoba koja placa zdravstveno osiguranje i ima pravo na medicinu doktorica nema pravo reci ne zbog toga sto je osoba transrodna. NJEN POSAO je da ne daje nikakve prodike ljudima o svojim uvjerenjima nego da obavi svoj posao i to sto je pacijentu potrebno, hvala. Vi stvarno nemate mozga ako mislite da ovo nije govor mrznje. Svi po redu ste homofobni i skrivate se iza slobodnog govora.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
22.11.2019.
Odustani
serious19: Jedva si dočekao da nekog prozoveš homofobom, jelda? A to si izvuko iz par komentara koji se nisu ni referirali ni bili vezani za ono što je doktoric
a rekla. Šteta, jer s dobrim dijelom tvog komentara se slažem. Ali vidiš i to je sloboda govora pa smiješ, iako iza prozivanja nekoga da je homofob može stajati isto toliko mržnje koliko i reći nekome da je ped.. Po meni mržnja je nešto jako ekstremno i postoji puno nijansa stavova prema drugima, a ljudi se razbacuju tim pojmom ko da je dobar dan. Što se rečenice u navodnicima tiče, ružna je i od liječnice nije profesionalno što se tako ponijela bez obzira što nema cijele snimke i ne znamo kako je tekao cijeli razgovor. No čuo sam i gore stvari upućene sebi ili nekom drugom, bilo od nekog nad..anog u tramvaju ili u tko zna kakvoj situaciji. Da li je i to govor mržnje?
Prikaži još ↓
se
serious19
22.11.2019.
Odustani
@stogod Homofob nikako nije govor mrznje jer je zakonski priznat pridjev i opis za osobu koja ne podnosi homoseksualce i javno iznosi stavove koji su takvi sto
JE govor mrznje. Homoseksualci su manjina priznata EU zakonima i kao takvi imaju zasticen status od ljudi koji govore da su bolesni i tako to. Moram opet pojasniti da izraz PED.... nikako nije govor mrznje vec medicinska dijagnostika, puno brkas loncice. Ovdje nije pitanje dali je to sto se tebi desilo govor mrznje, sam si kriv ako nisi na to reagirao, a sad ne trazi suosjecanje jer je taj vlak odvezao. Cinjenica je to da be obzira na to dali je ljecnica bila isprovocirana ili ne nije smjela reci to sto je rekla jer je to direktno ciljano na seksualnu orijentaciju ili spolnu orijentaciju. Ja nisam onaj koji podrzava ideju da ima 1000+ spolova ali postujem ljude koji su donjeli toliko drasticnu odluku u zivotu na taj nacin da ih ne vrijedam na temelju te odluke, spola, religije ili seksualnog opredjeljenja. Doticna bi trebala dobiti momentalan otkaz ili suspenziju na dulje vrijeme, ne zato jer je uvrijedila transrodu osobu, nego iz razloga sto je doktorica odbila pruziti medicinsku pomoc koja je ustavom obranjena, isto tako jer je osobi u pitanju pocela drzati prodike umjesto da je ostala profesionalna i obavila posao za koji je prisegla i zakletvu.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
22.11.2019.
Odustani
serious19 - Jasno je meni kako stvari stoje formalno i zakonski. Da si čitao s razumijevanjem, shvatio bih što želim reći po tom pitanju. A Ped.. nisam vidio da
se igdje koristi kao medicinska dijagnoza već kao pogrdno ime, a svejedno za argument, možeš tu ubaciti bilo koji drugi naziv koji smatraš govorom mržnje. Sam sam kriv što nisam reagirao, tražim suosjećanje? Wtf? Stvarno ne razumiješ što sam htio reći iz usporedbe? Da, ružno je kad netko vrijeđa. No to govori više o njemu/njoj nego meni. Poanta je naučit se nosit s takvim stvarima i ne reagirat van proporcija, a ne plakat čim te nedajbože netko uvrijedi. Da su bar to najteže stvari u životu... A doktorica je krivo postupila, slažem se.
Prikaži još ↓
se
serious19
22.11.2019.
Odustani
@stogod Svakako se slazem da su danasnje generacije preosijetljive na podrazaje, ali isto tako ne mislim da je u redu da ovakvim stvarima dajemo "zrak pod krila
" izgovorom the world is a hard place deal with it. Samo zato sto te netko namjerno vrijeda zbog spola ili seksualne orijentacije ne znaci da je to ok jer se takve stvari dogadaju svaki dan. Ja ne trazim od nikog da on mora prihvatiti ljude ovakve orijentacije ali isto tako mislim da je uvijek u redu ostati civilan i ako ti se ne svida to sto vidis jednostavno okrenes obraz, u njenom slucaju to nije moguce jer mora obaviti svoju duznost medicinara i ja na to kazem the world is a hard place deal with it. Uvijek ce bit ljudi sa obrnutim misljenjem ili seksualnom orijentacijom ali to ne znaci da ih mozemo prozivat govorom mrznje jer je svijet takav, upravo je takav je svi tako razmisljaju.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
22.11.2019.
Odustani
serious19 - Shvaćam što govoriš i manje više gledam slično. Smatram doduše da jedno ne isključuje drugo. Svijet doista može biti teško mjesto i što se bolje nau
čimo nosit s time, to bolje za nas i druge oko nas. A naravno, gledati i da učinimo stvari što boljima. Ako ništa, bar ne činit ih gorima namjerno. Sam što je uvijek lakše druge tražit da se promjene i udovolje prohtjevima nego kod sebe počistit prvo. Često vidim da ljudi reagiraju na nešto loše disproporcionalno i samo rade još veću štetu. Čak i kad su u biti u pravu, ali zaboravljaju da je i njihova reakcija isto tako akcija koja nosi posljedice i za koju moraju biti odgovorni. Al dobro, sad idem u širinu.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .