I dalje tvrdim da su vozaci wrc daleko najbolji.Ovi imaju perfekt staze,perfekt sve..
ko
korisnik10
09.5.2022.
Kruske i jabuke mijesas... WRC je sport za sebe, gdje cista muda igraju. Kao prvo vozaci se ne utrkuju medusobno direkt, nego samo voze svaki posebno. Formula j
e druga stvar, utrka 20 vozaca u isto vrijeme, takoder vrhunac inzinjeringa, brzine koje dostizu su nestvarne u usporedbi sa WRC. I isto tako male greskice cine cuda, samo stotinku da kasnije ili ranije koci i to vec cini cuda, isto tako kako ulazi u krivine itd. Dok u WRCu, ako zakoci malicku kasnije ili losije ude u zavoj, ne znaci mu toliko puno kao ovdje.
Prikaži još ↓
ek
ekonomist12
09.5.2022.
neuki ljudi uvijek laju.
mm
mali moj
09.5.2022.
A lupeta kaj češ
kv
kvarner👍
09.5.2022.
Avda komentiraš zvijezde pjevaju?
Ci
Cicinakitu5
09.5.2022.
I dalje tvrdim da besposlen pop jarice krsti, tako je i sa pracenjem F1...
SL
Sergej Lazov
09.5.2022.
Korisnik daj stavi taj vrhunac inženjeringa na seosku cestu da vidimo "nestvarne brzine".Druga stvar,u današnjem wrc-u na dionici od 20 km razlika u vremenu izm
eđu najboljih vozača je 2-3 sekunde.O kakvom ti to "malo kasnijem" i "lošijem" ulasku u zavoj pričaš?Nema sumnje da su WRC vozači najbolji vozači na svijetu,kao i kompletnih.Druga je stvar što je glupo uspoređivati F1 i WRC,to su dva različita sporta,i vozač jedne discipline nebi imao šanse u ovoj drugoj.Prerazličiti sportovi.
Prikaži još ↓
ra
rallyfanatic
09.5.2022.
Wrc i rally je kralj motorsporta, disciplina u kojoj spoj vozača i suvozača donosi pobjedu a ne ko ima bolji bolid odnosno auto, u f1 ako imaš najbolji bolid bi
t ćeš i u top 3 bez obzira ako nisi vozač u top 3, Vettel i Alonso ( koji je vjerovatno jedan od najvećih ikad ) bez dobrog bolida nemože biti u prvih 10 a kamoli prvih 5, dok u rally i nije tako, Sebastien Loeb koji nije puni angažman imao od 2013, vratio se i odma pobijedio u Monte Carlu ( jedan od najtežih rallya u kalendaru ), Sebastien Ogier kada je 2018 potpisao za Citroen koji je bio polutvornicka momcad i nije bio ni blizu ostalim momcadima, završio je 3. na kraju prvenstva i to iza Tänaka i Neuvilla, tako da je Wrc puno zahtjevnija disciplina, a također i puno zanimljivija i napetija.
Prikaži još ↓
ek
ekonomist12
09.5.2022.
a u formuli su razlike kod najboljih tisucinke. svaki zavoj treba savrseno vozit a sve te sile tijelo treba izdrzat. Ne znam po cemu je rally napetiji od formul
e kad nema utrkivanja hhahhah. kakve su vam to fore 😂😂
Prikaži još ↓
ra
rallyfanatic
09.5.2022.
Da si gledo jednom uzivo rally vidio bi, nema tog adrenalina u f1 koji može zamjenit brzinu od 180 km/h kroz šumu i podlogama, na kojima se inače vozi 40 km/h i
još svaki zavoj se prolazi na nož, di auto prolazi brzinom kao da je na ravnici, ceste širinom zavoja. U Kumrovcu na skliskom asfaltu, širina ceste doslovno širina auta s bezbroj skokova i tu postic brzinu od 200 km/h je puno impresivnije i tehnicki zahtjevnije nego na pistama koje vozači znaju svaki zavoj napamet za razliku u rallyu di se voziš na nož, a neznas kaj te čeka na sljedecem zavoju nego slusas i vjeruješ suvozacu. Na rallyu nema izletnih zona po 50 metara sa pijeskom i gumama, nego ako izletis il te čeka drvo, bandera ili provalija.
Prikaži još ↓
SL
Sergej Lazov
09.5.2022.
O čemu ti pričaš??Staza ima petnaestak zavoja koje naučiš napamet,voziš ju po tri dana prije glavne utrke,da ne pričam o iskusnim vozačima koji mogu većinu staz
a odvoziti svezanih očiju.Uostalom staza je staza,ravna kao tepih.U rallyju imaš pravo jednom proći dionicom kojom se vozi (ne u rally autu) kako bi zapisao zavoje.Jesi ti svjestan koliko zavoja ima 20 km seoske ceste koju pritom ne znaš?Da ne pričam o svim mogućim podlogama i vremenskim uvjetima.Ne podcjenjujem F1,to su također vrhunski vozači s nadljudskim refleksima i sposobnostima,ali za rally moraš biti vozački genij.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .