Hrvati su se žestoko borili s Turcima na društvenim mrežama, ali su ipak izgubili. Prava će nam šansa vjerojatno doći tek nakon što naši ljuti rivali ispadnu s Europskog prvenstva
Turci opet osvojili Eiffel: Nova šansa za nas slijedi u utorak...
Kampanja za tipkanje hashtaga #CRO na društvenim mrežama u petak ipak nije dovela do hrvatskog "osvajanja" Eiffelova tornja u Parizu. Drugi ga je put u drugom pokušaju na Europskom prvenstvu osvojila Turska s 30,4 posto objava.
Rezultat Hrvatske od 26,7 posto i drugo mjesto ispred Italije s 19,6 posto objava zapravo je fenomenalan kad se u obzir uzme da Lijepa naša ima gotovo 19 puta manje stanovnika od Turske i 14 puta manje od Italije.
Iako su Turci, uz Ukrajince, najlošija reprezentacija Eura, to očito ne smeta njihovim navijačima pa će, budu li naši veliki rivali ponovno raspoloženi za tipkanje u utorak, Hrvatska pravu šansu za "osvajanje" Eiffelova tornja imati na dan osmine finala.
Kampanja francuskog telekom-operatera Orange, Uefe i Grada Pariza nazvana Show Your Support poziva navijače da pokažu svoju pripadnost reprezentaciji na društvenim mrežama.
Orange, naime, mjeri navijačku podršku reprezentacijama na društvenim mrežama na dan utakmice, a ona reprezentacija koja skupi najviše hashtagova imat će tu čast da Eiffelov toranj na kraju dana svijetli u njihovim nacionalnim bojama.