'Launch' hrvatskog izdanja Goal.coma, najposjećenijeg i najcitiranijeg nogometnog portala na svijetu predviđen je za 1. lipnja. Istog dana kreće i izdanje za BiH
Styria lansira hrvatsko izdanje nogometnog portala Goal.com
U pravom trenutku za nogometne fanove, uoči početka Svjetskog nogometnog prvenstva u Brazilu, Styria International pokreće hrvatsko izdanje Goal.coma, najboljeg nogometnog portala na svijetu, čije internacionalno izdanje svakodnevno posjećuje 100 tisuća Hrvata. I dok je hrvatski “launch”, zajedno s izdanjem za Bosnu i Hercegovinu, predviđen za 1. lipnja, na jesen kreću i srpsko i slovensko izdanje.
Najcitiraniji na svijetu
Investicija je vrijedna čak pola milijuna eura i najveće je ulaganje u medijskom biznisu u Hrvatskoj i regiji ove godine. Rezultat je jednogodišnjih pregovora s multinacionalnom kompanijom Perform sa sjedištem u Londonu, nositeljem digitalnih prava za izdavanje portala. Styria je prva kompanija u svijetu kojoj su dali licencu za izdavanje u cijeloj regiji.
- Goal će djelovati u sklopu nove, samostalne kompanije Styria Sport kroz koju austrijski vlasnici žele preuzeti dominaciju u sportskom digitalnom segmentu u zemljama regije - otkriva Zoran Turković, direktor razvoja digitalnih medija Styrije Hrvatska.
Goal je najposjećeniji i najcitiraniji nogometni portal na svijetu. Njihov pristup nogometu, ekskluzivne vijesti, analize i statistike iz svih liga, kupova, turnira i drugih natjecanja prvi su izbor milijunima nogometnih fanova. Lokalna izdanja ima u 33 zemlje, prisutan je na svim kontinentima, na ukupno 14 jezika i svaki mjesec ima više od 50 milijuna “unique” korisnika. Zapošljava tisuće djelatnika u svim segmentima, među kojima je više od 540 novinara i reportera diljem svijeta.
Muška publika
Prema Turkovićevim riječima, hrvatsko izdanje zapošljavat će dvadesetak novinara, urednika i prodajnih predstavnika te angažirati još 50-ak dopisnika iz sve četiri zemlje. Glavni urednik je Ante Buškulić, dugogodišnji novinar i urednik sportske rubrike Večernjeg lista.
Publiku Goala čine pretežno muškarci; udio muških korisnika čak je 92 posto i svih su dobnih skupina, no najviše ih je staro od 15 do 34 godine. Više od 50 posto svrstava ih se među građane s višim i visokim primanjima i izuzetno su vjerni brendu; čak 80 posto korisnika svakodnevno posjećuje portal. Utjecajni su u društvu, a osim nogometa, najviše ih zanimaju zabava, glazba i filmovi, tehnologija, računala i gadgeti, drugi sportovi, opće vijesti, sportsko klađenje, igre na sreće, karijera, šoping... Aktivno koriste društvene mreže poput Facebooka i Twittera.
Prema projekcijama, hrvatsko izdanje imat će posjećenost od 150 do 200 tisuća korisnika čime će se portal pozicionirati u hrvatski TOP20. Isti efekt očekuje se i za BiH izdanje.