Mnoštvo je primjera sportaša koje sponzorira neki brend, no da će nogometaš reklamirati svog sponzora za vrijeme utakmice, i to one koja život znači za njegovu reprezentaciju, e to je već degutantno
Sponzor kupio - proslavu gola! Tim Cahill na udaru je navijača
Kad ste kapetan nogometne reprezentacije, onda ste mnogima uzor i primjer u svojoj zemlji. No Tim Cahill, legenda australske vrste, nepovratno je izgubio simpatije mnogih navijača nakon utakmice protiv Sirije u prvoj rundi dodatnih kvalifikacija za Svjetsko prvenstvo.
Cahill, kojemu je na leđima već 37 godina, zabio je oba gola u pobjedi nad Sirijcima 2-1 nakon produžetaka u uzvratu azijskog play-offa za Mundijal odigranom u Sydneyju. Pokazalo se, međutim, kako je tijekom proslave pobjedničkog gola pažnju pridavao - sponzoru!
Putnička agencija TripADeal pohvalila se kako je Cahill ukazivao na njihovu tvrtku tako što je rukama simbolizirao slovo "T", a prije toga je i raširio ruke u trku kao da leti. Nije trebalo proći dugo da navijači to primijete i napišu salve uvreda na račun tvrtke, koja je brže-bolje fotografiju uklonila. No kažu da je i loša reklama dobra...
- To je prvi korak prema formalizaciji čvrstog prijateljstva. Nema boljeg čovjeka da reklamira naš brend i sportaša kojega više poštuju od njega - poručio je direktor tvrtke Norm Black.
No navijačima se takav potez nikako nije svidio.
"Ovo samo pokazuje da Tim Cahill brine o novcu i samopromociji, proslava gola nije vrijeme za promociju brenda koji te plaća", napisao je jedan navijač "socceroosa" na Twitteru.
Fifa je objavila kako će istražiti cijeli slučaj. Vjerojatno će igrača opaliti po džepu, kao što je Uefa s 80.000 funti i jednom utakmicom suspenzije kaznila danskog "lorda" Nicklasa Bendtnera koji je gol na Euru 2012. proslavio gol pokazavši bokserice na kojima je pisalo ime jedne kladionice.
Australiju do plasmana na Svjetsko prvenstvo dijeli još samo jedna prepreka, Honduras u međukontinentalnom play-offu u studenom.