i sta tri ili cetiri baklje osijeka i rijeke tri puta jeftinije nego jedna dinamova? skandiranje isto abnormalne kazne, najbolje brnjicu po navijacu i tisina cudim se da u hnsu nisu na tu ideju dosli.. saka jada..
PO
POTPEC
30.11.2016.
Problem je u tome šta jednu dinamovu upali jedan dinamov navijač, a ostalih klubova djeleće broj gledatelja na tom dijelu gledališta. Drugim rječima gleda se
broj gledatelj na toj lokaciji (trenutnom dijelu stadiona), isto tako i VELIČINA kluba i dijeli sa ko zna kojim brojem, a onda veliki šef određuje kaznu.
Prikaži još ↓
to
tonimarko031
30.11.2016.
Pa u osijeku je kohorta upalila jednu baklju i kada su je bacili uz teren vec se ugasila, po meni je kazna bez razloga
do
donandres
01.12.2016.
nije kazna bez razloga! Zašto jednostavno ne shvate da su baklje zabranjene i nek ih ne koriste! Jel treba opet slučaj onog policajca koji je nastradao zbog bak
lje? I ne kužim uopće te baklje, kome su zanimljive , zbog čega, navijači se vesele baklji kao djeca novogodišnjoj prskalici, vjerovatno im je mozak razvijen kao u trogodišnjeg djeteta!
Prikaži još ↓
PO
POTPEC
01.12.2016.
donandres: slažem se da su baklje zabranjene i da se ne smiju upotrebljavati na terenima. Kazne ka kazne prema KLUBU, ništa neće postići, samo pojedince tirati
da ih šta više upotrebljavaju. U Galmaciji to zovemo INATOM. Vidi se da takvim načinom ne ide. Iz kola u kolo kazne se množe. Mogu se tazvoriti i sva gledališta, opet će se nakon otvaranja isto događati, možda u manjem obimu. Triba krenuti novim putevima kojim če se te baklje izbaciti iz gledališta, samo čini mi se da to našem savezu ne odgovara. Bolje mu je ne rješavati uzrok, nego kažnjavati i puniti svoju blagajnu.
Prikaži još ↓
do
donandres
01.12.2016.
daj molim te ne piši gluposti, kakav drugi način? Samo treba počet drastičnije kažnjavat, zatvarat cijeli stadion, pa više utakmica, pa ako treba i cijelu sezon
u pa će prestat. koliko vidim ni u europi ne pokušavaju drugim pristupom, nego oderu kaznu pa vi palite. I o kom uzroku ti pričaš? Šta je uzrok baklji? Da im je stalo da nešto promijene novac koji daju za baklje dali bi klubu, koji onda ne bi dobivao kazne i kao takav bi bio ekonomski jak i mogao parirat dinamu i rijeci, eto ti rješenja, jer tu leži problem, u hajdukovoj nemoći a ne u mamiću šukeru , marsovcima i ne znam čemu još!
Prikaži još ↓
PO
POTPEC
01.12.2016.
U evropi imaju mali miljon načina za sprijećit budale u gledalištu. E Engleskoj su npr.skinute ograde, stadioni kompletno pokriveni videonadzorom, a kazna se pr
ipisuje gledatelju koji napravi eksces. Pa ti brajko izvoli ako imaš para. Jedan od tih načina je i VIDEONADZOR cijelog gledališta,odnosno onog dijela na kojem se njčešće dešavaju ekscesi. To se može i na našim stadionima, samo ulaganje klubova se ne isplati dok HNS to ne zatraži kao uvjet da se može igrati liga na tom stadionu. U današnje vrime sa tehnologijom koju imamo za jedan od največih stadiona kod nas Hajdukov, dovoljno je 10-15 kamera za pokrit cijelo gledalište. Isto toliko ljudi pred njima, a odma nakon utakmice pregled svih mjesta di su se ekscesi događali i uz policiju identificirati izgrednike i naplatiti im masnu kaznu. Pa ko voli nek izvoli raditi nerede. Na drugim stadionima normalno da triba manje kamera. Normalno da će onda HNS izgubiti veliki dio sredstava koja su im služila za njihovu mutnu rabotu.
Prikaži još ↓
PO
POTPEC
01.12.2016.
Te baklje ne pali cijeli sjever i sva torcida, osim ako se ne dogovore, ali onda cijeli sjever gori, a ne samo par baklji svako određenog vrimena. Klub kao klub
nebi triba biti odgovoran za izgrednike, več samo za ono šta mu se traži kako bi normalno bila održana utakmica. To je isto da tužiš policiju ili poduzeće za ceste šta ljudi ginu na otvorenim cestama, gradove šta ginu u njima itd.
Prikaži još ↓
do
donandres
02.12.2016.
opet nisi u pravu, klub je organizator i klub je odgovoran za sve što se dogodi. Da je klubu doista stalo da se to ne radi oni bi sami identificirali tko su iz
grednici i sami im zabranili ulaz na stadion. Ali klub kojeg vodi ulica to nije u stanju. Kad je dinamo zabranio ulaz na maksimir odrađenoj grupici izgrednika hajduk odbio igrat utakmicu, to ti samo pokazuje da oni kao klub podržavaju takvo ponašanje, e pa kad volite to onda platite i kaznu, kratko i jasno. Ja organiziram utakmice na nekom lokalnom nivou, pa i tu se za sve okrivi organizator, bez obzira tko je napravio problem dio krivnje ide organizatoru, a naravno da će onda i u profesionalnom nogometu organizator biti kriv za sve
Prikaži još ↓
PO
POTPEC
02.12.2016.
Organizacija utakmice - zna se sve šta se triba poduzeti. Kako će navijači navijati ili vrijeđati to ni klub ni niko ne može zabraniti. Ako su se unile baklje,
a unose se redovno nek odgovara osoba koja je za to odgovorna, a zna se ko je to. Organizator je dužan osigurati uvjete da se utakmica odigra u normalnim uvjetima, a ne i da svakog navijača skone do gola, pregleda, zalipi mu usta i veže ruke i posjedne na sidalicu. Dinamo je kako kažeš pokuša zabranom ulaza- odnosno kupovinom karata sa OI, onda je to bar za mene normalnog navijača nenormalno jer me s tim postupkom izjednačio sa izgrednicima. Za mene je otić na utakmicu navijat za svoj klub, vikati derati se, možda koji put i vrijeđati, ali u granicama normale. A nakon utakmice otići na piće, pa i sa suparničkim navijačen, pričati o utakmici i dojmovima o njoj, opiti se ako triba i nakon svega dogovoriti novi termin i mjesto sastanka (mislim kafić) na sljedećoj utakmici i mirno se raziči.
Prikaži još ↓
do
donandres
05.12.2016.
kad shvatiš da zbog tih kretena koji rade nered klub popije kaznu, ti bi se sam skuinuo do gola ako treba samo da klub kojeg voliš ne plaća kazne. Ali u tom din
amovom pokušaju je nešto drugo zanimljivo, što je uprava hajduka svojim postupkom zapravo podržala huligane. Pa kad ih podržavaju onda nek plaćaju kazne. A i vi ostali "normalni navijači" trebate lijepo iscipelarit te koji bacaju baklje, kao na euru što su uradili, pa bi i oni drugačije onda razmišljali. Ali uvijek je lakše kriviti hns, vanzemaljve ili ne znam ni ja koga, samo ne sebe. Da se razumijemo, hns je mutan, kao i svaki savez , vidiš kakve se sve afere pojavljuju svuda u svijetu, ali u ovom slučaju nisu uopće krivi, još su dosta blagi i trebali bi ranije zatvorit cijeli stadion pa bi se svi vi pokrenuli da zaustavite tu bagru
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .