Mihiću, ti nemaš Mirzin nebeski skok; Stipe, ti nemaš Lacov top u ruci; Cindra, nisi virtuoz kao Ivano. Nitko nije. Nitko, govori Lino Červar u reklami koja je izazvala dosta prašine u javnosti
'Reklama? Ne slažem se s tim, ali napravio sam to zbog para'
Reklamni spot kojega je hrvatska rukometna reprezentacija snimila za jednog telekomunikacijskog operatera povodom Europskog prvenstva izazvao je velike podjele u javnosti.
U njemu, podsjetimo, izbornik Lino Červar Lovri Mihiću, Stipi Mandaliniću i Luki Cindriću govori da nisu kao Mirza Džomba, Blaženko Lacković i Ivano Balić i da nisu rođeni zlatni, ali da zlatni mogu postati.
Zlatni, sada i to znamo, nisu postali, nego su osvojili skromno peto mjesto, a Lino je s nekoliko tjedana odmaka javno progovorio o razlogu snimanja te reklame.
- To nije moje promišljanje, napravio sam to iz komercijalnih razloga. Tele2 uvjetovao je da kažem te iste riječi. Apsolutno sam odbijao to, ne slažem se s tim. Ali zbog toga što smo dobili pare, zbog toga sam to napravio - rekao je Červar na 16. godišnjoj međunarodnoj konferenciji "Kondicijska priprema sportaša".