Ne možemo objaviti točne brojke, ali možemo potvrditi kako je to najbolji ugovor u financijskom smislu koji je Barcelona ikada dobila, rekao je predsjednik Barcelone čiji je novi sponzor Spotify
Ovo su novi dresovi Barcelone: Od sponzora će dobiti 280 mil. €
Barcelona je predstavila novu garnituru dresova za sezonu 2022/23, a novi dizajn inspiriran je onima iz 1992. jer je to povijesna godina za grad i klub.
Pokretanje videa...
Katalonski div tada je osvojio prvi europski naslov, a Barcelona je bila domaćin Olimpijskih igara.
Barcelona je raskinula sponzorstvo s japanskim Rakutenom pa će od sljedeće sezone prednja strana Barceloninih dresova krasiti logo Spotifya. Ugovor s poznatom tvrtkom koja pruža usluge prenošenja glazbe i sadržaja izdavačkih kuća potpisali su na tri godine u ožujku ove godine, a Barcelona će u tom periodu uprihoditi otprilike 280 milijuna eura.
Osim što će ime najpopularnijeg servisa za streamanje glazbe biti na dresovima Katalonaca, već postojeće ime stadiona dobit će i prefiks po glavnom sponzoru pa će se zvati Spotify Camp Nou.
Prema pisanjima španjolskih medija, Spotify će kao glavni partner kluba i službeni audiostreaming partner za promociju branda Barceloni platiti više od 400 milijuna eura.
- Zbog klauzule o povjerljivosti dokumenata, koja se primjenjuje u svim globalnim ugovorima Spotifya, ne možemo objaviti točne brojke, ali možemo potvrditi kako je to najbolji ugovor u financijskom smislu koji je Barcelona ikada dobila - rekao je predsjednik kluba Joan Laporta.
Podsjetimo, Barcelona je dužna 1,35 milijardi eura, a prošle je sezone akumulirala gubitke u iznosu od 481 milijun eura stoga ne iznenađuje što je 89 posto članova Barcelonine skupštine bilo za promjenu imena stadiona.