Najprije je utemeljio Lauda Air koju je nakon nekog vremena prodao Austria Airlinesu. Potom je lansirao Air Niki i LaudaMotion pa i njih uz veliki profit prodao većim avio prijevoznicima
Sam sjeo u simulator i otkrio grešku nakon smrti 223 ljudi
Niki Lauda obožavao je i avione.
Rođeni pilot, bilo u kokpitu Formule 1, bilo u avionskoj kabini jednog od svojih zrakoplova. Jer, Lauda je vrlo rano znao što želi raditi kada završi F1 karijeru: imati svoju avionsku kompaniju pa i sam letjeti kao kapetan u vlastitom avionu!
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
I išlo mu je i to. Fantastično mu je išlo. Najprije je utemeljio Lauda Air, svoju kompaniju koju je nakon nekog vremena prodao nacionalnom avioprijevozniku, Austria Airlinesu.
Potom je lansirao Air Niki i LaudaMotion koje su također jako dobro radile i zarađivale pa je i njih uz veliki profit prodao većim avio prijevoznicima.
Ponekad je i sam Lauda sjedao u kokpit svojih putničkih aviona kao kapetan.
Tragedija u tom, drugom životnom businessu, dogodila se 1991. kada se jedan od njegovih Boeinga na letu Bangkok-Beč srušio vrlo brzo nakon uzlijetanja.
Preživjelih nije bilo, poginulo je 223 ljudi, a istraga je sugerirala pogrešku pilota.
Lauda je sve htio istražiti sam pa je odletio u Boeingovo središte u Seattle, sam sjeo u simulator i shvatio da iz 15 pokušaja ni sam ne bi uspio izbjeći tragediju.
Ispalo je da taj model Boeinga nikad nije testiran na visini na koju se dogodila nesreća iznad Tajlanda.
Boeing je na kraju priznao da taj konkretni model njihovog zrakoplova ima tehničku pogrešku.
Lauda je time spasio tko zna koliko života koji bi bili izgubljeni prije nego što bi Boeingov model bio povučen iz prometa i s tržišta.