Pokrenuli smo projekt u kojem su mladi nogometaši ključne figure. To je dalo priliku djeci iz cijelog svijeta da pokažu svoju predanost ideji jednakosti, kaže Viktor Zubkov, predsjednik upravnog odbora Gazproma
Nogomet za prijateljstvo: Novi ciljevi uz djecu iz 64 države
Uspjesi tek nedavno završene pete sezone međunarodnog društveno odgovornog projekta za djecu “Nogomet za prijateljstvo” koji se, pod pokroviteljstvom kompanije Gazprom, održao u Sankt Peterburgu – nadišli su sva očekivanja! Ovaj energetski gigant, ujedno i zvanični partner FIFA i veliki pokrovitelj Svjetskog prvenstva u nogometu Rusija 2018. je okupio preko 1000 mladih učesnika različitih spolova i fizičkih sposobnosti iz 64 zemlje s 5 kontinenata svijeta, što predstavlja rekordni broj kada je ovaj jedinstveni projekat u pitanju.
Tijekom trajanja svih programskih aktivnosti od veljače do završnog dječjeg Foruma, Nogometnog turnira prijateljstva i posebnih edukativnih programa koji su se održali prošlog tjedna u Rusiji – društvo su im pravili predstavnici najvećih međunarodnih medijskih kuća, nogometne zvijezde, olimpijski i par olimpijski šampioni, FIFA legende i vodeći menadžeri “međunarodne kuće fudbala”, ruski olimpijski komitet i dječji humanitarni fondovi, kao i vodeći funkcioneri fudbalskih federacija. Zajedničkim djelovanjem, proslavili su misiju ovog sjajnog međunarodnog pokreta – koji se bazira na devet osnovnih vrijednosti – među kojima su mir, jednakost i zdrav život.
Uz spomenuti tradicionalni program, “Nogomet za prijateljstvo” je ove sezone predstavio novi sadržaj – “Štafetu prijateljstva” – niz programskih akcija kroz koje su birani ovogodišnji učesnici završnih manifestacija u Sankt Peterburgu. Na “Međunarodni dan Nogometa i prijateljstva”, 25.4. – objavljeni su rezultati ove zanimljive akcije istovremeno širom svijeta. Uz nogometne aktivnosti, prateći rad Međunarodnog dječjeg press centra je i ove godine pobudio veliku pažnju – dok su se mladi novinari uzrasta do 12 godina iskušali kroz seriju novinarskih formi – poput svog posebnog TV kanala, radio stanice, bloganja i postanja na društvenim mrežama, zvaničnim novinama i biltenu projekta. Uz medijski kor – sačinjen od 2000 predstavnika “sedme sile” koja je izvještavala o projektu na 43 svjetska jezika – mladi novinari su stekli nezaboravna iskustva i znanja koja će ih inspirirati u njihovom daljnjem pohodu ka pretpostavljenoj medijskoj karijeri – i to na najvećoj svjetskoj sceni.
- Pokrenuli smo projekt u kojem su mladi nogometaši ključne figure i ovu su inicijativu podržali brojni sportaši, medijske osobe i organizacije civilnog društva. Ove smo godine vidjeli rekordan broj od 64 zemlje sudionice. To je dalo priliku djeci iz cijelog svijeta da pokažu svoju predanost ideji jednakosti i mira te da postanu istinski ambasadori NOGOMETA ZA PRIJATELJSTVO - rekao je Viktor Zubkov, predsjednik Upravnog odbora Gazproma.
- Drago nam je što smo podržali ovo jedinstvenu inicijativu partnera FIFA-e, Gazproma. Forum je savršen primjer kako se nogomet može iskoristiti za otvaranje vrata djevojčicama i dječacima iz svih sredina, što je misija koju FIFA aktivno podržava» - komentirala je Fatma Samoura, glavna tajnica FIFA-e.