Činjenica je da su društvene mreže okupirale svijet, a polako, ali sigurno došle su i do nogometnih travnjaka. Inter im je posvetio i dresove u kojima će istrčati večeras protiv Cagliarija
Neka nova moda: Inter istrčao u svojim Instagram dresovima
Inter Milan osmislio je kampanju #InterSocialNight posvećenu svim Interovim navijačima koji ih prate na društvenim mrežama. Cilj ove kampanje je fanovima na društvenim mrežama dočarati ugođaj sa stadiona.
Inter je trenutno u utrci za četvrto mjesto na tablici, kojim bi se kvalificirali u Ligu prvaka, prvi put nakon 2011./12. sezone. Bio bi to veliki uspjeh za ovaj klub pa su ga odlučili promovirati putem društvenih mreža.
Na stadionu Giuseppe Meazza, tijekom utakmice 33. kola Serije A, ovaj će utorak organizirati prvu 'večer društvenih mreža'. Plan je doživljaj s tribina što vjernije prenijeti na Twitter, Facebook, Instagram... U tome će im pomoći tzv. influenceri, koji će tijekom utakmice na ovim platformama objavljivati razne sadržaje uz 'hešteg' #InterSocialNight.
Zainteresirani za ovaj događaj mogu za 50€ kupiti paket koji se sastoji od ulaznice za utakmicu, ekskluzivne #InterSocialNight majice i ulaznice za 'after-party'.
Povodom ovoga, igrači će na teren istrčati u nešto drugačijim dresovima. Umjesto prezimena, igračima će na leđima pisati njihovo Instagram korisničko ime, a kako to izgleda možete pogledati u galeriji.