Vodič je tiskan u 20.000 primjeraka i prodavat će se po cijeni od 10 kn. U njemu su podaci o klubu i igračima, te rasporedu domaćih i euro natjecanja
Na Poljudu je predstavljen vodič kroz sezonu Hajduka
Hajduk je danas promovirao vodič kroz sezonu 2010/11. uatora Tomislava Gabelića, inače novinara 24sata. U vodiču su uz podatke o klubu i igračima, te rasporedu domaćih i europskih natjecanja, dostupni i podaci o navijačima, stadionu, gradu Splitu... Vodič je tiskan u 20.000 primjeraka i prodavat će se po cijeni od 10 kuna, no Hajdukovi pretplatnici, njih oko 3000, svoj će primjerak dobiti besplatno.
- Ovo je samo jedna u nizu akcija koje imamo u planu. Uoči svake europske utakmice izdavat ćemo slične vodiče - kaže direktor Hajdukova marketinga Ivan Kraljević.
Prva akcija novog tima koji vodi Hajdukov marketing, na čelu s Ivanom Kraljevićem je promotivna prodaja bijelog i crnog vina 'Naprid bili' koji je u svega dva mjeseca prodao oko 12000 butelja. Hajduk uskoro preuzima vođenje Fan shopa na stadionu u kojem će se ubuduće prodavati isključivo roba s klupskim obilježjima, a uoči utakmice s Varteksom otvara se i navijački kutak iza istočne tribine u kojem će se prije utakmica okupljati navijači.