Hrvatski rukometaši svojim su sjajnim rezultatima privukli brojne sponzore. Ovih dana posebno su popularni, no osim Balića nitko ne zarađuje
Jedino Ivano Balić dobiva lovu za glumu u reklami
Uh, opet kasnimo. Ubit će nas Lino, veli Domagoj Duvnjak i odmahuje glavom, gledajući prometnu gužvu u koju su upali on i Vori, 'kao fol' na putu za trening.
- Ma, neće - veli mu pivot i pojašnjava:
- Imamo ENC! Ha-ha...
I automobil s rukometnim zvijezdama projuri naplatnim kućicama bez stajanja.
To je samo jedna u nizu reklama što se vrte otkako je počelo Svjetsko prvenstvo.
Dečki jedu čips, piju pivo, reklamiraju mobilne mreže, čak i madrace.
Ivano Balić podmetnuo je leđa; nosi kištre piva, nudi sladoled s jumbo plakata, ali nekako najbolje glumi u reklami za automobilsku kuću, hipnotizirano buljeći u senzacionalne cijene sve dok ne padne mrak. Baš “balićevski”, snimio je reklamu, a da nije izgovorio ni riječ. Uostalom, slogan je: “Ponuda koja vas ostavlja bez teksta”.
Najveća zvijezda hrvatske rukometne reprezentacije uživa u sitnom privilegiju: jedino on zarađuje od snimanja reklama - doduše, samo onih “privatnih”. Nissan kojeg reklamira zauzvrat je dao i vozila njegovoj i Metličićevoj rukometnoj akademiji.
Igoru Voriju, Domagoju Duvnjaku i ostalima koji su se na trenutak prebacili u glumačke vode unosna zarada je, čini se, izmakla.
Naime, sve reklame koje igrači snime u sklopu kampanje za sponzore HRS-a, obavezne su im i naši reprezentativci za njih ne dobiju niti kune. I Balić ih snima besplatno.
- Reklame koje igrači snime u dresu hrvatske reprezentacije spadaju pod sponzorske ugovore HRS-a. Oni te reklame odrađuju kao članovi reprezentacije i nemaju nikakvu zaradu, to je njihova obveza prema rukometnom savezu - rekao je Silvio Njirić, direktor marketinga HRS-a.
Crveno-bijeli dres s “kockicama” u biti je najveći privilegij koji imaju službeni sponzori saveza u odnosu na ostale.
- Naš se dres ne smije koristiti u drugim marketinškim kampanjama
bez naše dozvole. Tako je i Ivano Balić dio kampanje sponzora HRS-a, ali i nekih drugih tvrtki. No u reklamama za njih nastupa “u civilu”, bez dresa. Takve su kampanje stvar dogovora tvrtke i samog igrača - kaže Njirić.
BALIĆU ISPUNILI ŽELJU: SAMO STANI TU I ŠUTI
Ivano nam je rekao da baš ne voli puno pričati pa smo snimili reklamu u kojoj ne govori ni riječ, samo stoji i šuti, rekao je Dalibor Matanić, režiser spota za automobilsku kuću.
SPONZORI SAMI BIRAJU 'GLUMCE' U REKLAMAMA
Savez ima obveze prema svojim sponzorima, a oni sami biraju igrače koji će ih reklamirati, kaže glavni tajnik HRS-a Damir Poljak. Hrvatske autoceste odabrale su Duvnjaka i Vorija.
ADIDAS U PAKETU S PIVOM, ENC-OM, SLADOLEDOM...
Čini se da od reklama koje se vrte na televizijskim ekranima najviše koristi ima Adidas.
Njihov dres ide u paketu sa sladoledom, pivom, ENC-om... A to ih ne košta niti kune.
SARAČEVIĆ: BILI SMO POZNATI, OVI SU ZVIJEZDE
Patrik Ćavar, Zlatko Saračević, Irfan Smajlagić osvojili su u karijeri hrpetinu medalja, uključujući i olimpijsko zlato, ali ovako popularni nisu bili.
- Mi smo bili, ajmo reći, poznati. A ovo su sad prave zvijezde - rekao je Zlatko Saračević.