'Kad spojite najbolji hrvatski nogometni klub i najbolje hrvatsko bezalkoholno piće, ne možete pogriješiti. Ugovor traje dok god je Dalmacijavino u stečajnom postupku'
Hajduk sad ima i limunadu: Od svake bočice im ide 25 posto
Osamdesetih godina prošlog stoljeća Ana Sasso snimila je kultnu reklamu za poznatu narančadu Pipi, a jučer je isti proizvođač lansirao i limunadu Hajduk, čiji zaštitni znak postaje splitski nogometni klub.
Idejni tvorac novog proizvoda, Hajdukov direktor marketinga Aljoša Bašić, uvjeren je u uspjeh limunade.
- U najboljim danima tržište je konzumiralo oko 7 milijuna bočica narančade godišnje. Danas se puni oko 1,5 milijun bočica i zato vjerujemo kako postoji prostor na tržištu, te kako će limunada ovog ljeta postati pravi hit među navijačima Hajduka - kazao je Bašić.
Tvrtka Dalmacijavino u stečaju i Hajduk postigli su dogovor prema kojem Hajduku od prodane bočice od 0.25 litara limunade ide 1.25 kuna, od bočice od pola litre 1.9 kuna, te od najvećeg pakiranja od 2.5 litre 2.5 kune. To znači da će od svake prodane bočice do 25 posto prihoda ići Hajduku.
- Kad spojite najbolji hrvatski nogometni klub i najbolje hrvatsko bezalkoholno piće, ne možete pogriješiti. Ugovor traje dok god je Dalmacijavino u stečajnom postupku, a ukoliko dođe novi vlasnik, predočit ćemo mu ga i nadati se dugoročnoj suradnji - kazao je Ante Rajčić iz tvrtke Dalmacijavino, čija je direktorica proizvodnje Lada Terzić kreirala poseban okus.
- Pipi limunada Hajduk imat će gorči i kiseliji okus od narančade, te će kao takva biti idealno osvježenje u ljetnim mjesecima.
Novi proizvod s logom Hajduka od jučer je pušten u maloprodaju, a partneri razmišljaju o novoj reklamnoj kampanji s neizbježnom Anom Sasso.
- Teško ćemo ponoviti kultnu reklamu s Anom Sasso, no imamo zanimljive ideje koje bi mogle biti pravi hit – zaključio je Bašić.