Ovoga puta na akciji nudimo bijela jaja, kako i dolikuje bijeloj boji dresa Hajduka, jaja su bijela i nešto manja zbog toga što ih nose mlade koke nesilice, ali cijena je pristupačna, kaže nam Podrug
Hajduk je prvi, kreće akcijska prodaja: 'Deset bijelih jaja za 1,50 eura, sve dok smo prvi...'
Hajduk je iskoristio kiks Rijeke i Dinama i odvojio se na prvenstvenoj ljestvici na sedam bodova prednosti, a to je bio znak splitskom poduzetniku Nikši Vrci za novu akciju u njegovom trgovačkom obrtu Nina na splitskom Sućidru, od danas se karton od deset jaja prodaje po akcijskoj cijeni, za 1,50 eura!
Podsjetimo, krajem rujna 2019. godine Hajduk je također bio prvi, a njegov navijač, hrvatski branitelj Nikša Vrca, odlučio se na jedinstven marketinški potez. U svom trgovačkom obrtu odlučio je prodavati pakete od deset jaja po akcijskoj cijeni od 9,99 kuna i najavio da će akcija potrajati sve dok Hajduk bude prvi na ljestvici. I tako je i bilo! Akcija je trajala 53 dana, sve dok Gorica nije skinula Hajduk s trona.
Drugi put akciju je Vrca pokrenuo prošle godine, tada je karton jaja prodavao po akcijskoj cijeni od 2 eura, no igra Hajduka se na proljeće raspala i akcija je po drugi put otišla u povijest. Sada kreće u treću akciju, a Vrca se nada da će treća biti i sreća pa je za nju pripremio i doista posebnu ponudu:
- Ovoga puta na akciji nudimo bijela jaja, kako i dolikuje bijeloj boji dresa Hajduka, a deset komada prodajemo za 1,50 euro, što je stvarno dobra cijena. Jaja su bijela i nešto manja zbog toga što ih nose mlade koke nesilice, ali cijena je pristupačna i vjerujemo da će privući navijače Hajduka. Moj dobavljač Marijan Podrug iz Dicma me prati, da nije njega, teško bi se ova jaja prodavala za manje od 2 eura...- kaže nam Vrca, a na pitanje koliko će ovoga puta akcija potrajati, spremno odgovara:
- Koliko traje neka traje, ako treba do bankrota, ha, ha, ha... Šalim se, nadam se da će potrajati što duže, ali neću ništa govoriti i prognozirati jer smo se već opekli. Nema mjesta euforiji, uostalom, ja je i ne osjećam među navijačima i na stadionu. Svi smo nekako mirni, strpljivo i bez velikih najava čekamo svaku sljedeću utakmicu, a o euforiji se priča i piše samo u medijima. I bolje da je tako, idemo utakmicu po utakmicu, pa dokle doguramo... Lani smo se opekli, mislili smo da je to ta godina, ove godine se to ne smije ponoviti... Zato ću kazati da je Dinamo i dalje veliki favorit, to uostalom i kladionice prognoziraju... - kaže nam Vrca, koji je zadovoljan načinom na koji Gennaro Gattuso od početka sezone vodi momčad.
- Vidi se da čovjek ok, sviđa mi se kako ga igrači prate, kako on nastupa u javnosti, to je točno onakav trener kakav nama treba, kao da se rodio ovdje u Splitu. Eto, ide i na bradatu aukciju...
Podsjetimo, u prvoj akciji jaja su bila pravi hit:
- Ma nisam ih mogao dovoziti koliko ih se prodavalo, red se znao protezati i dvadesetak metara ispred kioska. Dolazili su ljudi iz cijelog Splita, ne samo zbog dobre cijene i kvalitetnih jaja, nego i zbog Hajduka. Prodali smo oko 60.000 komada, dakle više od 1000 komada dnevno. Cijene su bile akcijske, tako da nije ni bilo zarade. Ali nema veze, kamo sreće da je i duže potrajalo. Jutro kad je počela akcija krenuo sam se kući presvući jer sam morao u banku položiti novac od utrška. Nisam ni došao kući, zove me prodavačica i kaže da me čekaju reportažna kola, snimatelji i novinari za izjavu...
Vrca je u priču s jajima krenuo posve slučajno:
- Svaki mjesec imao sam akcijsku prodaju "deset najjeftinijih proizvoda u gradu". Dogovarao sam akcije s dobavljačima, molio popuste i odricao se zarade, samo da zadržim kupce. Ljudi su dolazili, govorili su da je kod Vrce jeftinije nego u tvornici... I tako je došao red i na jaja. Proizvođač me zamolio da nalijepim njegov plakat na kiosk, da ga barem reklamiram kad već nema nikakve zarade... I gledam ja taj plakat, stavim cijenu 9.99, a na plakatu piše "akcija traje" i dvije prazne rubrike "od - do"... Mislim se što ću napisati, pogled mi padne na novine i naslov "Hajduk prvi", i ja napišem "Dok Hajduk bude prvi". Eto, tako je bilo, sve ostalo je povijest.