Ljuta sam i razočarana. Morala sam izgubiti karijeru, ali nikad nisam izabrala varanje, napala je rusku tenisačicu Mariju Šarapovu Amerikanka Jennifer Capriati
Capriati je "oprala" Šarapovu: Pa ona je najobičnija varalica!
Ne stišava se bura nakon što je Marija Šarapova objavila kako je bila pozitivna na doping na Australian Openu. Ruska tenisačica rekla je kako se nada da joj ovo neće biti kraj karijere te da se radi o njezinoj pogrešci.
- Uzimam taj lijek zadnjih 10 godina. Često sam bila bolesna, imala sam nedostak magnezija, a pojavili su mi se i znakovi dijabetesa. Zato sam u dogovoru sa svojim liječnikom 2006. počela uzimati meldonij. Isti taj lijek od prvog siječnja ove godine stavljen je na listu zabranjenih supstanci, ali nisam to znala - rekla je Ruskinja.
No neki joj ne vjeruju. Među njima je i bivša olimpijska pobjednica i dvostruka osvajačica Australian Opena, Amerikanka Jennifer Capriati.
- Ljuta sam i razočarana. Morala sam izgubiti karijeru, ali nikad nisam izabrala varanje. Morala sam baciti ručnik i patiti, ali nisam imala skupocjenu ekipu liječnika koji bi pronašli način kako da varam - napisala je Capriati.
Mnogi su je napali zbog te objave jer je malo neobično da Amerikanka drži lekcije nekome, a u karijeri je imala problema s drogom i zakonom.
Uostalom, slučaj Marije Šarapove još je pod istragom.
Serena objavila fotku ljekarne
- Nadam se da će se ovo raščistiti. Meni se čini da se radi o iskrenoj pogrešci - napisala je na Twitteru legendarna Martina Navratilova.
- Marija je preuzela odgovornost i time je pokazala veliku hrabrost, pokazala je srce - rekla je Serena Williams uoči revijalnog susreta u Madison Square Gardenu s Dankinjom Carolinom Wozniacki.
No Serena je prije konferencije za novinare u New Yorku objavila fotografiju na kojoj se u pozadini nalazi ljekarna. Neki su to protumačili kao poruku i provokaciju prema Šarapovoj.
Napuštaju je sponzori, Marija gubi milijune
Nakon što je objavila da je bila pozitivna na doping, bogati sponzori počeli su okretati leđa lijepoj Ruskinji. Zasad su to javno napravili Nike i Tag Heuer.