Ugovor između Barcelone i Spotifyja počinje u srpnju, trajat će tri godine, a Barcelona će u tom periodu uprihoditi otprilike 280 milijuna eura
Barcelona ima novog sponzora, kultni stadion dobiva novo ime!
Barcelona je u treće tisućljeće ušla kao prvak Španjolske, a njezin stadion stadion promijenio je ime u Camp Nou, u doslovnom prijevodu "novo igralište". Ipak, nakon nešto više od 20 godina, ime stadiona Blaugrane ponovno će se promijeniti, iako i ne toliko drastično.
Vodeći ljudi katalonskog kluba su, naime, dogovorili suradnju s poznatom tvrtkom koja pruža usluge prenošenja glazbe i sadržaja izdavačkih kuća - Spotify! Tvrtka sa sjedištem u Švedskoj tako će postati glavni partner kluba i službeni audio streaming partner. Također, njegov će se logotip nalaziti na prednjoj strani dresova i opreme sljedeće sezone.
Ugovor između Barcelone i Spotifyja počinje u srpnju, trajat će tri godine, a Barcelona će u tom periodu uprihoditi otprilike 280 milijuna eura. Ovakva vijest potvrđuje ranije napise o prekidu suradnje Barcelone i japanskog Rakutena, čije je ime krasilo dresove Katalonaca od 2017.
Eh, sada, Camp Nou! Već postojeće ime Barceloninog kultnog stadiona dobit će i 'prefiks' po glavnom sponzoru pa će se zvati Spotify Camp Nou!
Podsjetimo, osnivač i glavni direktor Spotifyja Daniel Ek veliki je ljubitelj nogometa, posebice londonskog Arsenala, za koji je poslao i službenu ponudu prošle godine kada su se najveće momčadi Premiershipa našle na meti nezadovoljnih navijača zbog pristupanja Super lige, projektu koji je ugašen prije nego što je zaživio, iako se šuška kako neki klubovi i dalje vjeruju da je takvo natjecanje ispravan smjer za budućnost.