Dvostruki svjetski F1 prvak, Fernando Alonso , izrazio je oštro stajalište protiv ideje Svjetske automobilističke federacije o identičnim motorima
Alonso: Standardizirani F1 motori? Radije u mirovinu
Odobre li u FIA-i doista standardizirane motore, bit će to zadnji udarac za Formulu 1. Bit će to i vrijeme za razmišljanje o mirovini, izjavio je vozač Renaulta u Madridu, na dobrotvornoj priredbi koju su priredili iz njegove momčadi, s kojom je prošle sezone došao do dvije pobjede pri njezinu svršetku.
- Godine 2005. imali smo V10 motor s tisuću konjskih snaga. To je predstavljalo ono uzbudljivo za vozača, utrkivanje je dovedeno na najvišu moguću razinu. Imali smo aute budućnosti. U međuvremenu smo, ukidanjem sustava protiv proklizavanja i elektroničkih pomagala, dobili old-timere - kaže Alonso. Standardizirani motor uveo bi se kao pravilo u natjecanje Formule 1 počev od sezone 2010. godine, objavili su iz FIA-e prošlog listopada. Pokrenut je već čak i natječaj za proizvođače, a ideju zagovaraju i predsjednik FIA-e Max Mosley i šef natjecanja Formule 1 Bernie Ecclestone, sve zbog većeg izjednačavanja momčadi i smanjenja troškova. Pobunili su se oni najbolji i najmoćniji: Ferrari i McLaren, zaprijetivši istupanjem iz natjecanja. Moćnog saveznika dobili su sada u Alonsu. Istom je prilikom još uvijek mladi Asturijac progovorio o ambicijama za sljedeću sezonu, koju će ponovno voziti za Renault, s kojim je 2005. i 2006. godine osvajao naslove pobjeđujući Michaela Schumachera u Ferrariju.
- Ne mogu si dozvoliti ulazak u sezonu bez ambicije i vjere u konačnu pobjedu. Moj je cilj jednak cilju moje momčadi: svjetski naslov. On je vrlo jasan, iako se tijekom sezone, obzirom na moguće negativne okolnosti, često prilagođava.