Po napisanom ne mogu vjerovati , da se je pilot po ovakvom nevrijemenu , držao naćela , jedan uzleće , drugi pristaje . Greška je 100% njihova , jer ovaj avion sam nađe pistu a i sleti ako treba !
mi
miko2312
26.3.2016.
Odustani
da bas po ovakvom vremenu avion sam slece, nisam pilot ali cisto sumnjam da avion po katastrofalnom vremenu moze sam sletit, moze ako je kisa samo a ako ima i j
akog bocnog vjetra onda teško onda piloti moraju sletat i racunat prilazak pisti i sve, a po ovome sto kazu, i da pilot nije shvatio da je stabilizator u tom polozaju ukljucen, opet valda nije moguce toliko taj stabilizator spustit da rusi avion, mora imati nekakvu blokadu da ne ide vise od sigurnosnog dopuštenja nekakvog, jedino ako se nije nesto sto drzi stabilizator pokidalo pa on pao skroz dolje i srusio avion....
Prikaži još ↓
PP
Prva Proleterska_1
26.3.2016.
Odustani
Da je avion sam sebe prizemljivao ne bi došlo do griješke , jer kompjutor sam vodi čitav sustav aviona i samu navigaciju . Piloti su tu samo u slućaju kvarova
, da se tako kaže i da pripreme točkove , zakrilca , smanje brzinu i unesu potrebnu vertikalnu brzinu u kompjutor Piloti manualno spuštaju avion radi toga jer su piloti i da ne zarđaju. Dal astronavti voze rakete ili kompići ?
I u krstarećim raketama nema pilota . Problem je u u tome , da se ne mogu u zadnji sekund odlućiti oće automatski ili manualni pristanak. Boćni vjetar kompjutor sam savladava , dok je u zraku , problem nastane kad takne zemlju , jer se tada iskljućuje komp automatski i zanošenje preuzima pilot ručno ! Taj aerodrom kolko se sječam leži u smjeru S-J i ima 2 piste , te i vjetar puše u tom smjeru . Nisu Rusi mutavi , pa da prave aerodrome kao po RH , gdje ni jedan osim Bračkoga nije pravilno okrenut.
Prikaži još ↓
mi
miko2312
26.3.2016.
Odustani
pa zasto su onda piloti isklj autopilota ako nije bilo potrebe, cisto sumnjam da je ovo autopilot mogao da savlada.
PP
Prva Proleterska_1
26.3.2016.
Odustani
Zaboravila sta iskljućiti dio aut.p. koji spušta avion vert. brzinom , koja iznosi 18f /s kod brzine 250knt. ili nista posle smanjenja brzine tom sklopu avt. p
ilota unjela nove vrijednosti Kad dođu na 10 milja i 3000 f iznad NDB piste smanjuje se brzina na 135knt i vertikalna brz.-padanja na 9 fita./s. Njima je ostalo ukljućeno 18f , gdje je u proporciji sa 135knt, ko da su stavili na 36 f/s i avion je nosom došao u takav negativni kut , da poravnavanje nije bilo radi niske visine više moguće.
Prikaži još ↓
PP
Prva Proleterska_1
26.3.2016.
Odustani
Sjetio sam se još jedne bitne stvari . Rusi upotrebljavaju metrićki sistem a svijet anglosax. Uz uzbuđenje radi nepovoljnog vrijemena sasvim dovoljno za zabunu
.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .