Nemozes vjerovat.A gdje su mislili da odlazi ispuh..??
maxim m
14.8.2019.
Odustani
nisu mislili...da jesu,do ovog nebi došlo...
TV
TIHA VODA
14.8.2019.
Odustani
Pa nisu valjda bili toliko glupi da ispuh ne izvedu izvan broda . Pitanje se svodi na princip hlađenja klima uređaja. Bolji brodski klima uređaji hlade
se morskom vodom, a jeftinije verzije zrakom . Za pretpostaviti je da su Turci (brod je građen u Turskoj) , ugradili jeftiniju verziju. Vjerojatno je ispušni sustav motora bio u blizini usisa klime ,a tu je vjerojatno imao utjecaj i vjetar koji je ispušne plinove dovodio do usisa klime. Sve u svemu, vlasnik (ci) su neodgovorni amateri kojima je jedino u interesu proći što jeftinije, i zaraditi što više.
Prikaži još ↓
jo
johnny19
14.8.2019.
Odustani
Usis klime??? O čemu ti?
TV
TIHA VODA
14.8.2019.
Odustani
Johnny , u pravu si , trebao sam napisati "usisa ventilacije" jer svaka kabina ima i mogućnost prozračivanja. Guilty as charged.
Sl
SlavkoIgric
14.8.2019.
Odustani
Klima ne uvlači zrak izvana nego grije ili hladi zrak koji je u kabini.
TV
TIHA VODA
14.8.2019.
Odustani
@Slavkolgric u pravu si, u brzini pisanja , pogriješio sam . Monoksid je ušao u kabinu vjerojatno kroz otvorene bočne prozore ili kroz palubnu ventilaciju koj
a "usisava" zrak i pomoću ventilatora.
Prikaži još ↓
ne
nesminrec
15.8.2019.
Odustani
Ugljicni monoksid je laksi od zraka.Ugljicni dioksid je tezi od zraka.Pa sada razmisljajte.
TV
TIHA VODA
15.8.2019.
Odustani
@nesminrec, ukoliko je do problema došlo u strojarnici, znači da se je CO proširio u kabine (kupaone), a ukoliko je CO2 ispušnim sustavom izbačen izvan broda ,
a vjetrom i težinom vraćen natrag kroz prozore i ventilacijske otvore , isto je bio opasan po život. U situacijama kao što je ova , to je bila smrtonosna kombinacija . Murphy's law.
Prikaži još ↓
ne
nesminrec
15.8.2019.
Odustani
Na ovom tipu broda,sa kabinama pod palubom,strojarnica je na istom nivou sa kabinama.
CO se mogao prosiriti prostorijama (kabinama) ali bi bio uz plafon kabina.
CO2 bi bio uz pod.
Ispuh motora proizvodi oba plina.Ne vjerujem da nisu spojili ispuh generatora na auspuh vani broda bez obzira sto je to naknadno dodan generator (jos uvijek vjerujem da nisu tolike budale pa stavili generator u strojarnicu bez odvodjenog ispuha vani kroz nekakav auspuh).Moja je pretpostavka da je instalacija generatora bila improvizirana,spajanje ispuha napravljeno nekvalitetno radi potrebe brze ugradnje.Ispusni gasovi su kroz kakav los spoj ulazili u unutarnji prostor (prvo strojarnicu i zatim se dalje sirili).Strojarnice su zakopane duboko u imaju losu ventilaciju cime se omogucuje koncentracija plinova.Veca koncentracija CO2 se osjeti pa je cudno da se nista nije osjetilo po kabinama kada je vec doslo do tolike koncentracije i CO.
Prikaži još ↓
Ku
Kust
15.8.2019.
Odustani
TIHA VODA:ti mi se nesto puno i izvinjaavas kada su u pitanju tehnicka rjesenja??
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .