Ako to znači da će se konačno pokupiti doma-super! Inače, bilo bi dobro da taj zakon koji se treba donijeti i netko pojasni, a ne da se pišu gluposti. Jer ako to znači da branitelji traže mirovine za sve jednako bilo oni 100 dana na ratištu ili 4 godine, to nije u redu. Isto nije u redu da imaju velike mirovine oni koji prije rata nisu radili ni dana, a isto tako ni poslije rata a sad bi neka velika prava kao i oni koji su radili i prije i poslije. To nikako nije u redu!
al
alfabetagama
17.12.2014.
Odustani
slažem se +++++
jo2hn8ny
17.12.2014.
Odustani
fish7, daj prosim te pročitaj Hrvatske zakone koji su vezani za braniteljsku populaciju pa komentiraj. O visini mirovine odlučuje Mirovinsko, a na temelju dones
enih zakona. Ne mogu ja recimo tražiti veliku mirovinu ako nezadovoljavam zakonsku regulativu. Vi civili zbilja svakom vjerujete.
Prikaži još ↓
ze
zeljkopž
17.12.2014.
Odustani
fish7 malo ti kriva logika. Recimo imaš nekog branitelja koji je npr. 10 godina prije rata radio, prošao cijeli rat i nakon toga se umirovio. I recimo nekog koj
i je sa 18 otišao u pakao Vukovara. Bio do pada, zatim bio u logoru i ostao invalid. Kojem od te dvojce bi ti dao veću penziju i zašto?
Prikaži još ↓
fi
fish7
17.12.2014.
Odustani
zeljkopž ja govorim o ljudima koji su prije rata bili radno sposobni , otišli u rat sa kojih 30-35 godina starosti i isto se tako vratili sa ratišta i bili radn
o sposobni, a radili nerede po kafićima, nisu htjeli raditi nikad i sad imaju primanja kao i oni koji imaju i radnog staža i braniteljskog staža. A ima ih takvih! Ima li tu logike? Ne znam na koji način su to izveli, ali jesu.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
17.12.2014.
Odustani
Potpisujem komentar. Inače, "zeljkopž" moj muž je u rat otišao sa 27 godina sa radnog mjesta (a počeo je raditi sa 16 godina) i to kao dragovoljac. Prošao je za
padnu Slavoniju, istočnu Slavoniju, Baniju (sve piše u ratnom putu), nakon demobilizacije nastavio raditi kao profesionalni vojnik, a 2002. su ga umirovili jer je bio "prestar" sa ukupnim stažom od 29 godina. Sada ima mirovinu od 1.900 kn. Nije bio ranjen i nema PTSP. Moj školski kolega je nešto mlađi, otišao je u vojnu policiju i cijeli radni vijek je odradio u vojarni na osiguranju, ni jedan dan nije proveo na ratištu i ima mirovinu od 3.800 kn. Kome bi ti sad dao veću mirovinu? Inače, vukovarskim braniteljima svaka čast i uvažavanje.
Prikaži još ↓
BB
Bic Boziji
17.12.2014.
Odustani
Neki su dobijali mirovine iz NOB na osnovu izjava dva svjedoka iako su u vrijeme rata bili djeca i sigurno nisu ratovali ni dan. I sada bi neki da se "slepaju".
ze
zeljkopž
17.12.2014.
Odustani
fish7 naveo sam ti primjer te dvojce branitelja! Takvih ima puno i tim zakonom bi bili pogođeni upravo ti najteži invalidi branitelji. Odgovori mi na pitanje! K
ojem bi ti dao veću penziju? Onom koji je 10 godina prije rata radio, prošao rat i umirovio se ili onom koji je u Vukovar došao s 18, borio se nekih 5-6 mj. bio teško ranjen. Završio u logoru i na kraju razmjenjen.
Prikaži još ↓
ze
zeljkopž
17.12.2014.
Odustani
Još jednom kažem da su naj ugoroženiji ovim zakonom upravo naj teži invalidi koji su stradali početkom rata.
jo2hn8ny
17.12.2014.
Odustani
dkmjnn, u cijeloj ovoj vašoj priči postoji veliki problem, a koji glasi : Vaš muž je prevaren. Da nije nasjeo na ondašnje priče i uzeo otpremninu sada bi ima mi
rovinu kao i Vaš prijatelj. Zamolio bih Vas da proučite Zakone vezane uz braniteljsku populaciju. Ljepi pozdrav.
Prikaži još ↓
fi
fish7
17.12.2014.
Odustani
Iskreno, ja bih dala mirovine bez privilegija. Da li je manje vrijedan radnik koji se 30 godina bori u nekoj tvornici za preživljavanje i hrani svoju obitelj. O
boli, ode u invalidsku mirovinu i živi od 1500kn. Isto je invalid i bolovi su mu nepodnošljivi. Po meni je invalid-invalid, bez obzira da li se borio u ratu ili da prehrani obitelj.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .